Ingvaldsen Skrevet Lørdag kl. 20:05 Skrevet Lørdag kl. 20:05 5 timer siden, Markus E30 skrev: Selvfølgelig parkerte jeg eneste stedet med grus😬) 5 timer siden, Fredrik 90 skrev: Hadde tatt ut mine biler av vinteropplag også hvis ikke det hadde vært for den 🤬 strøgrusen alle veier. Herper lakk langs kanaler/skjermer og legger seg alle veier i og under bilen. derfor en bil skal ha skvettlapper, grusen kommer du ikke unna uansett årstid BMWE39turbo reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 22:54 Skrevet Lørdag kl. 22:54 2 timer siden, Ingvaldsen skrev: derfor en bil skal ha skvettlapper, grusen kommer du ikke unna uansett årstid Her sørpå slipper vi unna grusen i sommerhalvåret, de er gode til å feie på våren og grusveier kjører jeg så si aldri på. Så jeg ser ikke behov for skvettlapper på biler som kun kjøres mellom Mars og Oktober. På bruksbilen derimot (X5) så monterte jeg skvettlapper, anger ikke på det 😀
Eystein Ose Skrevet Søndag kl. 00:33 Skrevet Søndag kl. 00:33 Topper kvelden når fruen kommer å henter deg på fest i denne❤️ Lars89, ehaugsnes, Orjan og 16 andre reagerte på dette 19
EspenM3css Skrevet Søndag kl. 00:34 Skrevet Søndag kl. 00:34 Møtte tilfeldigvis på en m3 og m4 midt på natta😅 ble ett mini treff😆 Marius2002, Ampera, Fredrik 90 og 16 andre reagerte på dette 19
Skulebollen Skrevet Søndag kl. 00:48 Skrevet Søndag kl. 00:48 Reef89, Saltkjelen, EspenM3css og 28 andre reagerte på dette 31
sveigis Skrevet Søndag kl. 08:59 Skrevet Søndag kl. 08:59 8 timer siden, EspenM3css skrev: Møtte tilfeldigvis på en m3 og m4 midt på natta😅 ble ett mini treff😆 Du har vært på Fevik ser jeg 😊 EspenM3css og Ampera reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 14:35 Skrevet Søndag kl. 14:35 Da kom sommerdekka på også 👍 Tony Soprano, Marius2002, fupsaker og 10 andre reagerte på dette 13
sveigis Skrevet Søndag kl. 14:51 Skrevet Søndag kl. 14:51 Style 124 og vasket bort tre ukers lagringstøv : Marius2002, Orjan, fupsaker og 12 andre reagerte på dette 15
RemyNG Skrevet Søndag kl. 16:14 Skrevet Søndag kl. 16:14 En liten tur med traktoren langs Mjøsa og sanke deler til F11n. ehaugsnes, Dusy, BimmerFan! og 9 andre reagerte på dette 12
ehaugsnes Skrevet Søndag kl. 16:46 Skrevet Søndag kl. 16:46 Sommerdekk på! Tidligste laget i trøndelag, men bruker bilen så lite at det får gå😅 gikk for 315 bakdekk i år, ser litt bedre ut enn 275/40 papertiger, fupsaker, *MrB* og 13 andre reagerte på dette 16
Skulebollen Skrevet Søndag kl. 17:26 Skrevet Søndag kl. 17:26 Klarte ikke vente lenger jeg heller 😅 Lars89, hanssae, Eystein Ose og 18 andre reagerte på dette 21
Ingvaldsen Skrevet Søndag kl. 20:04 Skrevet Søndag kl. 20:04 2 timer siden, Skulebollen skrev: Klarte ikke vente lenger jeg heller 😅 nyrer med kromkant så begynner det å ligne Peak, Snagg30, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5
HenrikSolberg Skrevet Søndag kl. 20:37 Skrevet Søndag kl. 20:37 31 minutter siden, Ingvaldsen skrev: nyrer med kromkant så begynner det å ligne Nei, hold kromkant langt unna!
Ingvaldsen Skrevet Søndag kl. 20:47 Skrevet Søndag kl. 20:47 10 minutter siden, HenrikSolberg skrev: Nei, hold kromkant langt unna! en bmw uten kromkant er ikke en bmw. og er bilen svart så forsvinner jo hele bilen HenrikSolberg, mathiseeen og fupsaker reagerte på dette 1 2
Skulebollen Skrevet Søndag kl. 21:01 Skrevet Søndag kl. 21:01 (endret) 58 minutter siden, Ingvaldsen skrev: nyrer med kromkant så begynner det å ligne Er enig i absolutt alle tilfeller foruten om på x5 og andre nyere Bmw der grillen er så jævlig stor 😅 Får man egentlig g05 med chromekant? Blir vel helchrome som eneste alternativ? ( Slik som @Fredrik 90 lenger oppe her ) Endret Søndag kl. 21:03 av Skulebollen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå