EspenM3css Skrevet April 17 Skrevet April 17 ///M-ini95, sveigis, Reef89 og 13 andre reagerte på dette 16
ehaugsnes Skrevet April 18 Skrevet April 18 Omsider ute på sommerhjul😄 Orjan, skoglund, Skulebollen og 12 andre reagerte på dette 15
Dusy Skrevet April 18 Skrevet April 18 I godt lag med en fin gjeng fra forumet her EspenM3css, Werther, Syvert og 16 andre reagerte på dette 19
Olaandref Skrevet April 18 Skrevet April 18 Klar for tur til Fokserød i dag, endatil med stoffmatter, men må nok inn med sunnmørsmattene igjen til turen går vestover igjen. BimmerFan!, Saltkjelen, sveigis og 9 andre reagerte på dette 12
sdhild99 Skrevet April 18 Skrevet April 18 KKME30, sveigis, skoglund og 15 andre reagerte på dette 18
Ingvaldsen Skrevet April 18 Skrevet April 18 35 minutter siden, sdhild99 skrev: dette var stor nedgradering fra style 37, du har ikke solgt de ? 😮 Stawky og FransEirik reagerte på dette 1 1
Olaandref Skrevet April 19 Skrevet April 19 7 timer siden, Ingvaldsen skrev: dette var stor nedgradering fra style 37, du har ikke solgt de ? 😮 Stor nedgradering var jo å ta kraftig i 😂 Eystein Ose, ///M-ini95, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 1 3
Ingvaldsen Skrevet April 19 Skrevet April 19 4 timer siden, Olaandref skrev: Stor nedgradering var jo å ta kraftig i 😂 Skal vel egentlig holde slike ting for seg selv men dette var en mildt sagt for min del, aldri skjønt hva som er så kult med kastestjerne kapsler. Turbin kapslene er litt kule, men skjemmer jo ut bilen når man vet hvor kult det er med M-paralell
Mr Mykland Skrevet April 19 Skrevet April 19 Ble ei lita runde med poleringsmaskinen etter vinterdvale på 7ern i dag😁 HakonLimseth, Dusy, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4
Olaandref Skrevet April 19 Skrevet April 19 10 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Skal vel egentlig holde slike ting for seg selv men dette var en mildt sagt for min del, aldri skjønt hva som er så kult med kastestjerne kapsler. Turbin kapslene er litt kule, men skjemmer jo ut bilen når man vet hvor kult det er med M-paralell Jaja.. Ingvaldsen reagerte på dette 1
Makky123 Skrevet April 19 Skrevet April 19 Årets hytteracer 🤭 Syvert, Marius2002, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7
sdhild99 Skrevet April 19 Skrevet April 19 16 hours ago, Ingvaldsen said: dette var stor nedgradering fra style 37, du har ikke solgt de ? 😮 Hehe, vær trygg, jeg selger dem aldri Dette er bare for "moro" skyld for litt variasjon.
sdhild99 Skrevet April 19 Skrevet April 19 4 hours ago, Ingvaldsen said: Skal vel egentlig holde slike ting for seg selv men dette var en mildt sagt for min del, aldri skjønt hva som er så kult med kastestjerne kapsler. Turbin kapslene er litt kule, men skjemmer jo ut bilen når man vet hvor kult det er med M-paralell Hehe, smaken er som baken. Der er vi litt ulike, fordi jeg synes Throwing Stars er mange hakk finere enn turbin-utgaven. Men dette jo bare en smakssak. Style 37 M-parallell er favoritten og de hjula går ingen steder Olaandref reagerte på dette 1
sdhild99 Skrevet April 19 Skrevet April 19 Style 37 M-parallell er favoritten. Style 21 Throwing Stars er også litt artig synes jeg. Skulebollen, EspenM3css, Saltkjelen og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå