Ampera Skrevet Juli 5 Skrevet Juli 5 Regntung dag fra Rudskogen. BrokeBoi, Marius2002, Dusy og 15 andre reagerte på dette 17 1
Yngvejos Skrevet Juli 5 Skrevet Juli 5 8 hours ago, Dusy said: Helt enig med deg her @papertigerSpesielt her inne hvor vi alle deler samme lidenskap for bil og da særlig BMW, så blir det litt høl i huet å snakke om «fornuftige» økonomiske valg. Det er ingenting som heter fornuftig når det gjelder bil, og da særlig med BMW. Men det er liksom poenget også Klart det er litt dumt om man ikke har råd eller låner seg såpass opp til øra at det går på bekostning av andre ting. Jeg mente ikke at alle må ta fornuftige økonomiske valg, men at man må kjøre den bilen man selv liker uten å tenke på hva andre synes. Jeg kan godt finne på å bygge om en gammel bil til ufornuftige summer (som jeg gjorde med min tidligere 4-døra E30 som er en bil ingen andre verdsatte på den tiden). Den blir verdt mye for meg, men for andre ser den gjerne ut som en gammel billig bil. Så lenge man selv blir imponert over bilen, er det bra. Men det skal sies at E6x fremdeles ser fresh ut. Dusy reagerte på dette 1
StigJ Skrevet Juli 5 Skrevet Juli 5 Vaskedag før den skal få lufte seg en tur til Danmark 😊 Patryck, Reef89, eivi91 og 20 andre reagerte på dette 23
GtiGtr Skrevet Juli 5 Skrevet Juli 5 (endret) Golf med "M3" skjermer og GS-retro felger er vel innenfor? 🙈🤣 Endret Juli 5 av GtiGtr Lars89, BimmerFan!, Werther og 17 andre reagerte på dette 17 3
hanssae Skrevet Juli 5 Skrevet Juli 5 Over Hardangervidda i dag 🙂 Dusy, Stawky, mslello og 17 andre reagerte på dette 20
EspenM3css Skrevet Juli 5 Skrevet Juli 5 StigJ, Tore Høgvold, Lars S og 16 andre reagerte på dette 19
sdhild99 Skrevet Juli 6 Skrevet Juli 6 Vasking må til, eller hva @sveigis ? 😁 sveigis, liffi, BrokeBoi og 12 andre reagerte på dette 15
Fredrik 90 Skrevet Juli 6 Skrevet Juli 6 BMW har jo som kjent fjernet glassluka bak som kan åpnes på nye G61 5-serie. Jeg skal innrømme at det er ikke ofte jeg har behov for å bruke denne, men når jeg har behov så er det veldig greit at glassluka kan åpnes 👍 Marius2002, sveigis, Orjan og 4 andre reagerte på dette 7
Lars89 Skrevet Juli 6 Skrevet Juli 6 I godt selskap ⁹ Stawky, Saltkjelen, liffi og 9 andre reagerte på dette 12
sdhild99 Skrevet Juli 6 Skrevet Juli 6 3 hours ago, Fredrik 90 said: BMW har jo som kjent fjernet glassluka bak som kan åpnes på nye G61 5-serie. Jeg skal innrømme at det er ikke ofte jeg har behov for å bruke denne, men når jeg har behov så er det veldig greit at glassluka kan åpnes 👍 Du må aldri innrømme noe 😆
liffi Skrevet Juli 7 Skrevet Juli 7 Skitten bruksbil 😅 papertiger, BimmerFan!, Saltkjelen og 8 andre reagerte på dette 11
Markus E30 Skrevet Juli 7 Skrevet Juli 7 To gamle travere på Norgesferie😁 Stawky, Skulebollen, StigJ og 12 andre reagerte på dette 15
Dusy Skrevet Juli 8 Skrevet Juli 8 (endret) Hva gjør man når man har gitt opp å få noen timer på øyet før nattevakt? Man erstatter koffein med bensin 🥰 Endret Juli 8 av Dusy Stawky, sveigis, ///M-ini95 og 18 andre reagerte på dette 21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå