Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 hours ago, Dusy said:

Helt enig med deg her @papertigerSpesielt her inne hvor vi alle deler samme lidenskap for bil og da særlig BMW, så blir det litt høl i huet å snakke om «fornuftige» økonomiske valg. Det er ingenting som heter fornuftig når det gjelder bil, og da særlig med BMW. Men det er liksom poenget også :) 

Klart det er litt dumt om man ikke har råd eller låner seg såpass opp til øra at det går på bekostning av andre ting. 

Jeg mente ikke at alle må ta fornuftige økonomiske valg, men at man må kjøre den bilen man selv liker uten å tenke på hva andre synes. Jeg kan godt finne på å bygge om en gammel bil til ufornuftige summer (som jeg gjorde med min tidligere 4-døra E30 som er en bil ingen andre verdsatte på den tiden). Den blir verdt mye for meg, men for andre ser den gjerne ut som en gammel billig bil.

Så lenge man selv blir imponert over bilen, er det bra. :) Men det skal sies at E6x fremdeles ser fresh ut.

Skrevet

BMW har jo som kjent fjernet glassluka bak som kan åpnes på nye G61 5-serie. Jeg skal innrømme at det er ikke ofte jeg har behov for å bruke denne, men når jeg har behov så er det veldig greit at glassluka kan åpnes 👍

IMG_4062.thumb.jpeg.1cdbdb2764403ff599b3f3651763ca52.jpeg

Skrevet
3 hours ago, Fredrik 90 said:

BMW har jo som kjent fjernet glassluka bak som kan åpnes på nye G61 5-serie. Jeg skal innrømme at det er ikke ofte jeg har behov for å bruke denne, men når jeg har behov så er det veldig greit at glassluka kan åpnes 👍

Du må aldri innrømme noe 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...