Lars S Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kaste meg inn i Porsche debatten jeg også… jeg synes det er morsomt og interessant å høre og se disse Porschene, da vi vet at disse eierene har hatt mange bra BMWer tidligere og mest sannsynlig kommer tilbake til BMW også. Det jo mange her som drømmer om en 911, så fint å høre hva slags erfaringer som høstes med disse bilene. Får slenge inn ett bilde også, siden det er det denne tråden handler om🙂 Snagg30, laffe, papertiger og 8 andre reagerte på dette 11
Fredrik 90 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Når 98 oktan faller under 20,- litern da er det full tank. Men med 80 liters tank så begynner man å lure på om det renner ut en vei, føler liksom at den aldri blir full 😂😂 Også åpner Cirkle K opp med 98 bensin igjen, så nå selger hele fem stasjoner i lille Arendal 98 oktan. Jeg håper på lokal priskrig 👍 Lars S, EspenM3css, Ingvaldsen og 4 andre reagerte på dette 7
GtiGtr Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 20 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Når 98 oktan faller under 20,- litern da er det full tank. Men med 80 liters tank så begynner man å lure på om det renner ut en vei, føler liksom at den aldri blir full 😂😂 Også åpner Cirkle K opp med 98 bensin igjen, så nå selger hele fem stasjoner i lille Arendal 98 oktan. Jeg håper på lokal priskrig 👍 27,90 på Sandane på søndag 🙈 papertiger reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 10 timer siden, ahj skrev: Bare kjøp en BMW modell bil til kidsa så er du innafor, litt rimeligere enn en 9 år gammel i3. Slik. Kan jeg poste bilde av Teslaen nå? Kjennern reagerte på dette 1
Kjennern Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden 11 minutter siden, Marius2002 skrev: Slik. Kan jeg poste bilde av Teslaen nå? Ja👌 men da vil jeg poste bilder av min lilla Zoe.. tror dog ingen vil det egentlig 😬 Vi er primært et BMW forum, med høy takhøyde for andre bilmerker. Jeg mener dette er noe av grunnen til at forumet fortsatt lever med god aktivitet enda. Tips til dere som har andre merker men fortsatt henger her inne, lag deg en garasjetråd, men ikke la det bare være Porsche, e-up, Opel eller whatever. Bland det godt sammen med litt BMW så går det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå