Fredrik 90 Skrevet i går, 16:53 Skrevet i går, 16:53 (endret) Da var V8 vogna ute av vinterdvalen for i år, fy f…. nå var det digg å kjøre gammal BMW igjen 🤩 Endret i går, 16:53 av Fredrik 90 Tony Soprano, Saltkjelen, BimmerFan! og 14 andre reagerte på dette 17
Espen.st Skrevet i går, 19:12 Skrevet i går, 19:12 Klargjøring før eu kontroll, skifte høy og lav signal tute Reef89, eivi91, Markus E30 og 9 andre reagerte på dette 12
sveigis Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Ingen tvil om hva som gjelder her . Familieselskap hos meg så går det i Opel og Bmw 😊 To av de andre bilene Opel og Bmw står på naboens parkering : BMWE39turbo, Dusy, eivi91 og 5 andre reagerte på dette 8
Robkill Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Ikke mange ukene til sommerdekkene kommer på. Men vinterfelgene er fortsatt helt ålreit 😌 BimmerFan!, Lars S, gnilb og 9 andre reagerte på dette 12
Fredrik 90 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) 1 time siden, sveigis skrev: Ingen tvil om hva som gjelder her . Familieselskap hos meg så går det i Opel og Bmw 😊 To av de andre bilene Opel og Bmw står på naboens parkering : Nye Astra? Det er faktisk en ganske fin bil, kommer også som elbil ser jeg. Forbasket at ikke folk kan velge litt andre biler enn kun Model 3 i dette segmentet…hadde vært deilig med litt variasjon i bilparken. Endret 22 timer siden av Fredrik 90 papertiger og sveigis reagerte på dette 1 1
sveigis Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 10 timer siden, Fredrik 90 skrev: Nye Astra? Det er faktisk en ganske fin bil, kommer også som elbil ser jeg. Forbasket at ikke folk kan velge litt andre biler enn kun Model 3 i dette segmentet…hadde vært deilig med litt variasjon i bilparken. Det stemmer og er en veldig fin bil og så god den er å kjøre Fredrik.😊 Er en hybrid dette og helt enig i dette med valg osv . Har lyst på nyere Opel neste gang faktisk .
Fredrik 90 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 1 time siden, sveigis skrev: Det stemmer og er en veldig fin bil og så god den er å kjøre Fredrik.😊 Er en hybrid dette og helt enig i dette med valg osv . Har lyst på nyere Opel neste gang faktisk . Ja det som er litt kult er at den kommer som bensin, diesel, ladbar hybrid og elbil. Sjelden bil i Norge men nede i Tyskland ser det ut som den er populær. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Først nyvasket e91 etterfulgt av søndagstur med e34 : Fin søndag 😊 Dusy, Ampera, BimmerFan! og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå