m-blå Skrevet i går, 09:23 Skrevet i går, 09:23 16 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: Og så var 6-ern ute av dvale, alltid like stas 🌟 Nydelig den 6’ern din med «verdens» fineste felger👍🏻. Er bilen senket? Eller er det 7 serie dekk som fyller hjulbuene bedre? Orjan, Tore Høgvold, Kolstad Jr. og 1 annen reagerte på dette 3 1
Kolstad Jr. Skrevet i går, 09:36 Skrevet i går, 09:36 12 minutter siden, m-blå skrev: Nydelig den 6’ern din med «verdens» fineste felger👍🏻. Er bilen senket? Eller er det 7 serie dekk som fyller hjulbuene bedre? Takk for det! Godt observert altså, bilen er ikke senket, kjører F01 7-er dim ja 😇👍 Ingvaldsen og Orjan reagerte på dette 2
m-blå Skrevet i går, 09:47 Skrevet i går, 09:47 8 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: Takk for det! Godt observert altså, bilen er ikke senket, kjører F01 7-er dim ja 😇👍 Samme her 😊 men jeg har ACS fjærer Dusy, Paulus, papertiger og 7 andre reagerte på dette 10
Kolstad Jr. Skrevet i går, 09:58 Skrevet i går, 09:58 9 minutter siden, m-blå skrev: Samme her 😊 men jeg har ACS fjærer Perfekt stuk 👍 m-blå reagerte på dette 1
Dusy Skrevet i går, 11:48 Skrevet i går, 11:48 Dette føltes ekstremt godt like spesielt hver gang. Forfriskende å sitte i en gammel bil hvor alt er analogt, litt som at tiden har stått stille. m-blå, Lars S, Marius2002 og 21 andre reagerte på dette 24
Fredrik 90 Skrevet i går, 16:33 Skrevet i går, 16:33 X5 gjør X5 ting! 👍 Marius2002, Orjan, laffe og 6 andre reagerte på dette 9
Eystein Ose Skrevet i går, 16:49 Skrevet i går, 16:49 ///M-ini95, GtiGtr, BMWE39turbo og 20 andre reagerte på dette 23
RF91 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Du brifa voldsomt med han Porsche-vennen din, @Eystein Ose. Mine venne kan kjøpa Porsche óg altso 😐 Orjan, Olaandref og Snagg30 reagerte på dette 3
Eystein Ose Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 1 time siden, RF91 skrev: Du brifa voldsomt med han Porsche-vennen din, @Eystein Ose. Mine venne kan kjøpa Porsche óg altso 😐 Det er nok @Snagg30 til alle! Snagg30 og RF91 reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) 9 timer siden, Eystein Ose skrev: Det er nok @Snagg30 til alle! Må nok bli med en runde snart 🙂 Men skulle hatt en blå bil da, det hadde blitt skikkelig nasjonalromantisk i slik natur, mangler bare melkesjokolade og et par kyr, og et par damer i bunad, så er alt perfekt 🤩🇳🇴 Endret 12 timer siden av Olaandref Snagg30 reagerte på dette 1
Ampera Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Tid for alt, nå er min tid som eier av M5 F10 over etter 8,5 år. Lars S, Saltkjelen, eivi91 og 3 andre reagerte på dette 5 1
Walkabout Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden Når BMW har sluttet å lage bra biler måtte det bli noe annet for å utfylle 540i’en🇮🇹 Saltkjelen, Olaandref, BMWE39turbo og 3 andre reagerte på dette 6
Olaandref Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden Hjemme etter 7 timers tur, kanskje ikke beste prioriteringen, men tror vi kan bli gode venner 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå