Snagg30 Skrevet Torsdag kl. 20:05 Skrevet Torsdag kl. 20:05 11 timer siden, KKME30 skrev: Går mot høst🍁 Hatt høst siden juni Marius2002, ahj og *MrB* reagerte på dette 3
Espen.st Skrevet Torsdag kl. 20:09 Skrevet Torsdag kl. 20:09 3 minutter siden, Snagg30 skrev: Hatt høst siden juni Høres ut som du bor i feil plass i landet😆
teerex Skrevet Torsdag kl. 20:20 Skrevet Torsdag kl. 20:20 10 minutter siden, Espen.st skrev: Høres ut som du bor i feil plass i landet😆 De fleste i landet har kanskje bodd på feil plass denne sommeren. Men vi glemmer jo ikke fjorårets hetebølge 🙃 ahj reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet i går, 18:31 Skrevet i går, 18:31 Lokalt rånetreff😄 Impala, 242 med v8 og e30! Stawky, Ampera, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4
liffi Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 14 minutter siden, 316 skrev: Edle dråper 98 Ampera reagerte på dette 1
liffi Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Konebilen Eu ok å klar for 2 nye år:) *MrB*, 316 og Ampera reagerte på dette 3
Olaandref Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden På 31.8.2026 den 21.48, Espen.st skrev: Drivstoff kaos dagen før🥴 Det er jo egentlig helt sykt, folk springer mann av huse for å spare seg 3-400 kroner på en tankfylling, mens andre steder punger man ut 52 kr for 0,5 liter Imsdal vann 😅 Ok, enig i at bensin/diesel er alt for dyr, men ikke slik at jeg står i kø omtrent for å spare noen hundre lapper kvelden før 🙂
Ampera Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden To til hvert sitt bruk. *MrB* og Dusy reagerte på dette 2
Yngvejos Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 16 hours ago, Olaandref said: Det er jo egentlig helt sykt, folk springer mann av huse for å spare seg 3-400 kroner på en tankfylling, mens andre steder punger man ut 52 kr for 0,5 liter Imsdal vann 😅 Ok, enig i at bensin/diesel er alt for dyr, men ikke slik at jeg står i kø omtrent for å spare noen hundre lapper kvelden før 🙂 Jeg fylte 60 liter på Land Roveren til 19 kr literen før prisene steg, men det var ikke kø for å fylle. Jeg venter vanligvis med å fylle til reservetanken lyser, men valgte å fylle tidligere grunnet varslet prisøkning. Hvis forsikring og takstmann hadde fått fingen ut, kunne jeg spart mye mer på å kjøre BMWen som bruker 0.6 på mila istedenfor LR som går på 1.2 i hverdagen.
*MrB* Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Prøvde meg på bremsebytte bak her på Høstlandet. Eller Vestlandet som noen kaller det. Måtte selvsagt rømme under tak til tross for at Yr lovet opphold. Ekstra spenning da Bimmerlink ikke klarte å kjøre «service mode» skikkelig på parkbrems, men kom nå i mål til slutt. Ble Ate denne gangen. Både klosser og skiver. Ampera og Dusy reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå