Fahad Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 Tommy H, lagunilla, Saltkjelen og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 (endret) Endelig fått på senterkopper Endret Oktober 6, 2017 av Skulebollen fxslin, Werther, papertiger og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 Plager dere litt med disse @Havers sin, for noen linjer.... @b-havers sin, "lost child coming home again....." Nye "dyret" som gjennomgår litt TLC om dagen... lagunilla, And-reas, fupsaker og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 God kamerakvalitet på iPhone 8 må jeg si! Waterhouse, Fahad, Lifeasiknowit_bmw og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 19 minutter siden, Walkabout skrev: God kamerakvalitet på iPhone 8 må jeg si! Har du en 6’er eller 7’er (iPhone) du kan ta bilde med og sammenligne? Vet specs er bedre, men alltid kult å se kontraster! 😎😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 4 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Har du en 6’er eller 7’er (iPhone) du kan ta bilde med og sammenligne? Vet specs er bedre, men alltid kult å se kontraster! 😎😁 Har dessverre ikke 6’eren (som jeg byttet fra) lengre Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 4 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Har du en 6’er eller 7’er (iPhone) du kan ta bilde med og sammenligne? Vet specs er bedre, men alltid kult å se kontraster! 😎😁 Hvis du skal ha deg ny iPhone med godt kamera, gå for + modellen. Har 7+ og det er fantastisk til å være telefon 👌🏻 Lifeasiknowit_bmw, fupsaker og Peak reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 Marius2002, Skulebollen, BimmerFan! og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 2 timer siden, Gorg skrev: Hvis du skal ha deg ny iPhone med godt kamera, gå for + modellen. Har 7+ og det er fantastisk til å være telefon 👌🏻 Enda så sprøtt det høres ut... så har jeg tenkt å kjøpe iPhone X aka. 10. Fordi den har en etterlengtet (for min del) AMOLED skjerm som suger mindre strøm + at man faktisk kan se noe på skjermen når det er sollys på den i tillegg vil det være den iPhonen som har lengst batteritid, som også er viktig for meg. Har 6S’en i dag. iPhone 7 og 6S er ikke forskjellige nok til at jeg gadd å bytte, da 6S’en enda fungerer greit fupsaker og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 Walkabout, fxslin, StigJ og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 tennbrikket, Designer, Walkabout og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanessa Halvorsen Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 On 10/6/2017 at 16.31, Gorg skrev: Haha, rett på asfalten! 😃 Ser ofte slik ut når jeg tar bilder: Hehe, kjent positur det der! Hva gjør man vel ikke for et godt bilde? 😅 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanessa Halvorsen Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 Søndagsbilde av bilen ✌🏻 Designer, fxslin, MagneSS og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 Årets siste tur på biltreff Og! Bmw reposta et til av mine bilder på instagram 😃 Walkabout, Saltkjelen, Vanessa Halvorsen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 Ble et bilde av bilen bakfra på egen bursdag, da jeg parkerte en lånt i3 i garasjen og tok ut beistet slik at denne kunne stått ute i natt. BimmerFan!, Vanessa Halvorsen, Amistad og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå