Daniel. Skrevet September 7, 2018 Share Skrevet September 7, 2018 5 minutter siden, OddM/// skrev: Stemmer nok det, men ikke jeg som skal ha skylden for det🤷🏼♂️ Blir nok å shine den opp sånn noenlunde, fikk med ny fanger som skal lakkeres og monteres snarlig. Nei det vet jeg Så den på butikken i nærheten av der jeg bor for noen uker siden. Skikkelig trist syn. Jeg var faktisk interessert i å kjøpe den for en tid tilbake når den faktisk var i god stand, men selgeren svarte meg aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 8, 2018 Share Skrevet September 8, 2018 Tok bilde av et manipulert bilde nevøen skal få til konfirmasjonen - 10 x timer øvelseskjøring i denne når han blir gammel nok. sandersander, Designer, fupsaker og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet September 8, 2018 Share Skrevet September 8, 2018 Heldig nevø. Jeg øvekjørte hovedsakelig i Opel Meriva, 1. generasjon. En veldig praktisk og lettkjørt bil 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 8, 2018 Share Skrevet September 8, 2018 Ut på tur til Askøy/Bergen i konfirmasjonen til min nevø And-reas, Marius2002, fxslin og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 8, 2018 Share Skrevet September 8, 2018 (endret) 48 minutter siden, StigJ skrev: Ut på tur til Askøy/Bergen i konfirmasjonen til min nevø Du får legge inn et pit-stop rett før ferjekaien på Halhjem på vei tilbake Endret September 8, 2018 av Frode D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 9, 2018 Share Skrevet September 9, 2018 Har trua på dette 😎 Senter får lakk til uka.. Skulebollen, Bendik Kjellevold, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 9, 2018 Share Skrevet September 9, 2018 BjornarHS, Marius2002 og fxslin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet September 10, 2018 Share Skrevet September 10, 2018 Tok av led bar og satt på litt større felger, gjorde seg det. 🙂 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 10, 2018 Share Skrevet September 10, 2018 Etter en helt fantastisk helt på Goodwood Revival er vi på vei hjemover igjen. Dover - Calais denne gang 🛳🇫🇷 magneten, Skare1, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 11, 2018 Share Skrevet September 11, 2018 På 8.9.2018 den 23.22, Frode D skrev: Du får legge inn et pit-stop rett før ferjekaien på Halhjem på vei tilbake Skulle gjerne gjort det men ble alt for seint dessverre. Var helt ute på Herdla i selskapet og kom meg ikke av gårde før 19. Og siden jeg bommet på alt av ferjer og folk generelt er livredde regn og tror det er like glatt som snø/is så var jeg ikke hjemme før 00.30 Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 Skumparty i dag Marius2002 og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 Skare1, Marius2002, M-jakob og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 Denne klisjéen satt som et skudd i dag! MGunders, Fahad, lagunilla og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 Fitment nesten on point magneten, Marius2002, Designer og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 Kveldstur wSax, magneten og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå