Ingvaldsen Skrevet April 15, 2020 Share Skrevet April 15, 2020 52 minutter siden, awt skrev: Småsurt på mørekysten. 🥶 mitt mellom moltustrand å gjerdsvika? så farlig kjent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet April 15, 2020 Share Skrevet April 15, 2020 Prøvde meg på spacere i dag. 10mm foran og 20mm bak. Subba bak før jeg kom meg av boligfeltet Marius2002, Saltkjelen, awt og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 15, 2020 Share Skrevet April 15, 2020 4 minutter siden, Ingvaldsen skrev: mitt mellom moltustrand å gjerdsvika? så farlig kjent ut Jeg måtte se på et kart, men ser ut til å stemme det ja. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 15, 2020 Share Skrevet April 15, 2020 (endret) 4 minutter siden, awt skrev: Jeg måtte se på et kart, men ser ut til å stemme det ja. 😛 Såg kjent ut ! Kjørt mye i område der den tiden jeg bodde og jobbet i ulsteinvik, mange fine veier for oss entusiaster... de få gangene sola skinner😂 fant et bilde fra eksakt samme plassen, litt finere vær også Endret April 15, 2020 av Ingvaldsen Saltkjelen, Tony Soprano og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 15, 2020 Share Skrevet April 15, 2020 Stilig. 😛 (og flott traverskran!) Er meldt bedre vær de neste dagene, så tenkte jeg skulle ta meg en tur da. I dag var det bare ekkelt vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 15, 2020 Share Skrevet April 15, 2020 (endret) 6 minutter siden, awt skrev: Stilig. 😛 (og flott traverskran!) Er meldt bedre vær de neste dagene, så tenkte jeg skulle ta meg en tur da. I dag var det bare ekkelt vær. anbefaler på det sterkeste å ta entur ut mot nærlandsøya og runde! Endret April 15, 2020 av Ingvaldsen awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 15, 2020 Share Skrevet April 15, 2020 1 time siden, tennbrikket skrev: Prøvde meg på spacere i dag. 10mm foran og 20mm bak. Subba bak før jeg kom meg av boligfeltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet April 15, 2020 Share Skrevet April 15, 2020 6 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Haha, altså du aner ikke hvor mange valse forslag jeg har fått i dag. Får se litt utover sommeren. Alt av festivaler blir sikkert avlyst, så kan fort hende palmeseusbilleten går til valsing. Klemte på med 10mm bak i stedet, ble helt greit. Aldri prøvd spacere før, så dette var noe nytt. Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 (endret) Corona tid blir brukt på å nyte været og ta en kjøretur i ny og ne 😄 Endret April 16, 2020 av Carlsius fupsaker, Walkabout, Saltkjelen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 Når du har vært å fått montert dekk på nylakkerte felger🤦♂️🤦♂️ Dusy, papertiger, fupsaker og 8 andre reagerte på dette 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 Fahad, Saltkjelen, Patta og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 Thundercoil, Saltkjelen, Carlsius og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 Har endelig fått på sommerhjul. Style 309 fra F25 X3. papertiger, Marius2002, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet April 17, 2020 Share Skrevet April 17, 2020 (endret) Endret April 17, 2020 av Joakim Urke liffi, Mathiseen, Designer og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 17, 2020 Share Skrevet April 17, 2020 Henta hjem caben til fruen og tok en liten shine Patta og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå