Slavearbeider'n Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 (endret) dobbelpost Endret Mai 25, 2021 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 Ble en helt annen bil med nye originale felger Sjakalen, mslello, ///M-ini95 og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 3 minutter siden, Marius2002 skrev: Ble en helt annen bil med nye originale felger 10 ganger bedre. Passet perfekt! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 (endret) 4 timer siden, papertiger skrev: Ah, samme drivverk som vi har. En meget god match! Men den fargen altså...hvordan er interiøret? Ja var glad i motor og drivverk fra den forrige F31 jeg hadde Er «desverre» sort dakota med el seter og skinndash med sorte treverk lister 👍🏼 Kunne tenkt meg noen individual stoler etterhvert! Fargen er helt rå hvertfall! Endret Mai 25, 2021 av Snowbiz Saltkjelen, Marius2002, Chris A og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 Måtte innom Bavaria og se til pasienten i dag. Står heldigvis trygt i det flotte garasjeanlegget. Et par bonusbilder av F90 LCI også mslello, GlennF11, Sjakalen og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 Fint å kunne dra ut gulvet til lasterampa😎 meldt finvær i helgen, da må man ha grill! Orjan, BimmerFan!, ahj og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 Norske skilt✌🏻Litt meir senk so bli de bra🙈 Orjan, Pekka, sveigis og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 14 timer siden, Snowbiz skrev: Ja var glad i motor og drivverk fra den forrige F31 jeg hadde Er «desverre» sort dakota med el seter og skinndash med sorte treverk lister 👍🏼 Kunne tenkt meg noen individual stoler etterhvert! Fargen er helt rå hvertfall! Gratulerer og velkommen Champagneklubben! Skinntrukket dashbord på F3x gjør seg virkelig. danskiii og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 1 time siden, Saltkjelen skrev: Skinntrukket dashbord på F3x gjør seg virkelig. Spørsmål, er det mulig å ettermontere skinnet eller må det utbyttes med et i skinn? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer og velkommen Champagneklubben! Skinntrukket dashbord på F3x gjør seg virkelig. Takk skal du ha! Ja sjampisklubben føles jo bare svært å være med i Skinntrukket dashbord har blitt et must etter E61 jeg har... Håper å finne meg noen nappa skinnseter etterhvert kanskje slik at man får det helt 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 26, 2021 Share Skrevet Mai 26, 2021 StigJ, Ampera, 1 BOSS og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1 BOSS Skrevet Mai 27, 2021 Share Skrevet Mai 27, 2021 *MrB*, Fahad, papertiger og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 27, 2021 Share Skrevet Mai 27, 2021 etter 1,5 år og 30k km måtte febi bilstein lenkarmen gi tapt, og gi plassen sin til et lemførder stag denne delen fikk jeg var ny men fulgte med en bil, vist ikke hadde den aldri blitt montert på en bil i mitt eie har lemførder på høyre som ble montert likt. ikke første gangen jeg vitner febi slitedel som gir tapt ALT for tidlig, et eksempel er knirkeforingene på e38’n min. et annet eksempel er lysregulerings sensor fra febi som måtte tilpasses for å monteres og fungerte bare ikke i bruk. Bilen registrerte den som iorden, monterte gammel original og alt var iorden igjen. har prøvd noen ganger med febi, har slått feil vær eneste gang skriver dette siden altfor mange tror febi er oem deler og monterer dette på sine biler i god tro. Mulig noe av det de lager kanskje fungerer, men ingen ting har imponert meg. det er dyrt å spare penger på slik! dagens utblåsning papertiger, uglefossen, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 27, 2021 Share Skrevet Mai 27, 2021 Begge samlet igjen for første gang siden mars : Pekka, mslello, KMT og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 27, 2021 Share Skrevet Mai 27, 2021 Ble en liten vaskerunde i dag 😎 Den keramiske coatingen er såpass hissig at den ikke en gang tillater at skummet henger Bilen er bukket inn for service så jeg rengjorde maskinrommet også, så blir det litt triveligere for mekanikeren også 👍 Fahad, Underground1983, mslello og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå