Ingvaldsen Skrevet Mars 2, 2022 Share Skrevet Mars 2, 2022 (endret) 17 minutter siden, liffi skrev: Er "bare" en 750 individual 🧐 relativt hel å grei bil . ombygd til facelift front ? interiør farge ? Endret Mars 2, 2022 av Ingvaldsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 3, 2022 Share Skrevet Mars 3, 2022 Knappe fire uker til godbilen får på skilt igjen. Det gledes! Marius2002, M-jakob, Tony Soprano og 15 andre reagerte på dette 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 3, 2022 Share Skrevet Mars 3, 2022 43 minutter siden, Walkabout skrev: Knappe fire uker til godbilen får på skilt igjen. Det gledes! Tenker du å gå for ppf nå som lakken har fått herdet etter lakkering? Ampera og BMWE39turbo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 3, 2022 Share Skrevet Mars 3, 2022 27 minutter siden, Fahad skrev: Tenker du å gå for ppf nå som lakken har fått herdet etter lakkering? PPF på lyktene holder tenker jeg, regner ikke med det blir så mye steinsprut når jeg kun kjører på sommerhalvåret Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Mars 3, 2022 Share Skrevet Mars 3, 2022 1 minutt siden, Walkabout skrev: PPF på lyktene holder tenker jeg, regner ikke med det blir så mye steinsprut når jeg kun kjører på sommerhalvåret Ofte er det jo småstein (og sand) som blir "virvlet opp" av biler i motgående kjørefelt, som treffer litt leit.. Disse småsteinene er jo alltid der uansett om det er sommer eller vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 3, 2022 Share Skrevet Mars 3, 2022 32 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Ofte er det jo småstein (og sand) som blir "virvlet opp" av biler i motgående kjørefelt, som treffer litt leit.. Disse småsteinene er jo alltid der uansett om det er sommer eller vinter Noe vil det alltid være, men har en snikende mistanke om at det er noe mer sand og småstein i veibanen i den perioden hvor det aktivt strøs sand i veibanen, enn når det ikke gjør det og veiene er feid. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 3, 2022 Share Skrevet Mars 3, 2022 Understellsvask på hun her i dag 👌🏼 idapederse, Reef89, Blinklys og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 3, 2022 Share Skrevet Mars 3, 2022 Prøvemontering 👌🏻 Marius2002, Blinklys, mslello og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 3, 2022 Share Skrevet Mars 3, 2022 Meg og mine små vinterfelger 😅 Kjører komfortabelt som en 7-serie da 👍 BrokeBoi, Reef89, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 4, 2022 Share Skrevet Mars 4, 2022 Ikke mine biler. Men flotte forhold på isen norbakken, mslello, Walkabout og 7 andre reagerte på dette 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 4, 2022 Share Skrevet Mars 4, 2022 15 timer siden, Fredrik 90 skrev: Meg og mine små vinterfelger 😅 Kjører komfortabelt som en 7-serie da 👍 Heter ikke små vinterfelger! Det er ballongjul , eller husmor jul!🤣 Blinklys og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 4, 2022 Share Skrevet Mars 4, 2022 51 minutter siden, Ampera skrev: Heter ikke små vinterfelger! Det er ballongjul , eller husmor jul!🤣 Neinei, ballonghjul hører 90 tallet til 😅 Husmorhjul….tja..er jo kona som for det meste kjører denne i hverdagen så det er vel ikke så langt unna 😀👍 Dette er ballonghjul 😎 Ampera, E.C., Pekka og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet Mars 4, 2022 Share Skrevet Mars 4, 2022 (endret) 20 timer siden, Walkabout skrev: Noe vil det alltid være, men har en snikende mistanke om at det er noe mer sand og småstein i veibanen i den perioden hvor det aktivt strøs sand i veibanen, enn når det ikke gjør det og veiene er feid. Jeg sitter med samme mistanke som deg. Har inntrykk av at akkurat den delen av året vi er inne i nå er den desidert verste, faktisk. Veiene er bare, og myke vinterdekk kaster småstein ganske hardt til tider.. Fått to nye steinsprut i fronten (en mellom lykt og grill på venstresiden og en på høyre forskjerm) bare denne uka, og jeg holder avstand! 🙈 Ganske sikker på at vinterdekk kaster fra seg vesentlig større mengder enn det sommerhjul gjør. Det ser man jo gjerne ved dekkskift også, at vinterdekkene ofte er fulle av småsteiner. Endret Mars 4, 2022 av idapederse Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Mars 4, 2022 Share Skrevet Mars 4, 2022 (endret) Steinsprutskader: https://dinside.dagbladet.no/motor/det-beste-trikset-mot-steinsprut/75453083 https://dinside.dagbladet.no/motor/na-bor-du-passe-pa/75392919#:~:text=De aller fleste skjer i,er små%2C men svært skarpe. Jeg holder god avstand til bilen foran når fartsgrensen øker, og forsøker å unngå å ligge rett bak en bil som nettopp er kommet ut på motorveien. Vårens detailing vil avsløre hvor godt jeg har lykkes. EDIT: Da var vi off-topic i bildetråden igjen. Endret Mars 4, 2022 av Pekka idapederse, Blinklys og E.C. reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 5, 2022 Share Skrevet Mars 5, 2022 På 4.3.2022 den 10.20, Fredrik 90 skrev: Neinei, ballonghjul hører 90 tallet til 😅 Husmorhjul….tja..er jo kona som for det meste kjører denne i hverdagen så det er vel ikke så langt unna 😀👍 Dette er ballonghjul 😎 Fredrik 90, M-jakob, Pekka og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå