Walkabout Skrevet August 15, 2022 Share Skrevet August 15, 2022 Snagg30, papertiger, fupsaker og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet August 15, 2022 Share Skrevet August 15, 2022 På evig søken etter softis 😎 papertiger, Saltkjelen, Knekten og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 15, 2022 Share Skrevet August 15, 2022 Flyvende X5 prosjekt 😶 PatrickB, sveigis, Knekten og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 15, 2022 Share Skrevet August 15, 2022 Like før den blir delebil nå Knekten, RemyNG, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 15, 2022 Share Skrevet August 15, 2022 3 timer siden, RemyNG skrev: Flyvende X5 prosjekt 😶 Ikke bare meg som synes det er sketchy å sette bilen på fire bukker?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 15, 2022 Share Skrevet August 15, 2022 18 minutes ago, Slavearbeider'n said: Ikke bare meg som synes det er sketchy å sette bilen på fire bukker?? Det ser gjerne litt sånn ut, men med fungerende jekkfester er det ingen problem. Man bruker faktisk de designede løftepunktene for en 2-søyla løftebukk og holder bilen oppe på samme måte som løftebukken ville ha gjort. Det ytterste beinet på bukkene ser du er forbi karosseriet, så all bilvekten ligger innenfor løftebein = meget stabilt og balansert oppsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 15, 2022 Share Skrevet August 15, 2022 12 minutter siden, E.C. skrev: Det ser gjerne litt sånn ut, men med fungerende jekkfester er det ingen problem. Man bruker faktisk de designede løftepunktene for en 2-søyla løftebukk og holder bilen oppe på samme måte som løftebukken ville ha gjort. Det ytterste beinet på bukkene ser du er forbi karosseriet, så all bilvekten ligger innenfor løftebein = meget stabilt og balansert oppsett. Jeg vet det. Det er bare litt ubehagelig å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 15, 2022 Share Skrevet August 15, 2022 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Ikke bare meg som synes det er sketchy å sette bilen på fire bukker?? Har alltid syntes det er sketchy men går som oftest godt når jekkefestene er inntakt. Gikk også for 3 tonns bukker sånn at det bør hvertfall ikke svikte der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 16, 2022 Share Skrevet August 16, 2022 E34 og en regnfull morgen : Saltkjelen, papertiger, mslello og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallgrim86 Skrevet August 16, 2022 Share Skrevet August 16, 2022 (endret) Siste dagene med denne nå, så jeg tillot meg å poste selv om bildet er 2 dager ganmelt. Endret August 16, 2022 av Hallgrim86 BimmerFan!, Marius2002, fupsaker og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 16, 2022 Share Skrevet August 16, 2022 (endret) Hirtshals havn mens jeg ventet på båten til Norge mandag kveld. Endret August 16, 2022 av Øyvind L. Saltkjelen, M-jakob, Reef89 og 15 andre reagerte på dette 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 16, 2022 Share Skrevet August 16, 2022 Reef89, papertiger, Saltkjelen og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 17, 2022 Share Skrevet August 17, 2022 Et par bilder fra Nürburgring i helgen. Godt driv gjennom Eiskurve og Pflanzgarten. Klar for action i påslippet: Hallgrim86, Orjan, StigJ og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 17, 2022 Share Skrevet August 17, 2022 Det ble en lenger kveldstur i B10en i dag også. Etter middagen i dag var det digg å ta med kone og datter på to år ut å cruise litt på landeveiene i distriktet 👍 Dette er bilglede for hele familien 😎 sveigis, Reef89, papertiger og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet August 17, 2022 Share Skrevet August 17, 2022 Kjøretur med en gammel kompis fra barneskolen og noen kolleger av han i dag Jeg har lagt min elsk på Fiat 500 Abarth, for en liten rakett! Denne tassen her så også ut til å kose seg med noe moderat aktiv kjøring sveigis, Knekten, fupsaker og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå