Ingvaldsen Skrevet Desember 13, 2022 Share Skrevet Desember 13, 2022 1 time siden, sveigis skrev: Er dette i ditt nærområde @Ingvaldsen? 31 minus det er jaggu kuldegradene sine . Ja dette er veldig lokalt ja, på grensa til mildvær sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 13, 2022 Share Skrevet Desember 13, 2022 2 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Ja dette er veldig lokalt ja, på grensa til mildvær Mildvær ja akkurat 😅😅🥶🥶 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 13, 2022 Share Skrevet Desember 13, 2022 Nå som folk får panikk på snøføre og stopper i de drøye bakkene fremfor å holde siget oppe er det helt greit med trekk på alle fire for å komme seg i gang (og forbi) ☃️🙃 papertiger, ahj, KKME30 og 16 andre reagerte på dette 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 13, 2022 Share Skrevet Desember 13, 2022 Hvitt bak er nå bedre enn brunt papertiger, ahj, Reef89 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 13, 2022 Share Skrevet Desember 13, 2022 Ikke mye vits i å prøve å vaske bil i de omgivelsene her… satser på plussgrader til helga for en runde på begge bilene *MrB*, mslello, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Desember 13, 2022 Share Skrevet Desember 13, 2022 Ble plutselig veldig snøføre over alt😛 få spylt litt vekk og full tank før en bytur imorgen👍 Ampera, BimmerFan!, Fahad og 9 andre reagerte på dette 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 Formiddagsola lyser opp Cognac interiøret 🤩 Sort bil med Cognac interiør er så classy og elegant, jeg er superfornøyd på fjerde året nå 👍 Og bilen er fortsatt ren….på andre uka, noe som er uhørt på denne tiden av året 😅 Ampera, KKME30, Reef89 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 Sverige og lettsaltet x5: fupsaker, mslello, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 Tørt og kalt og glatt på grunn av salting. -16 nå på Grorud. sveigis, Morten B, Snagg30 og 10 andre reagerte på dette 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 (endret) Selv holmene helt i vest har fått snø nå. Litt uvant kost her… Fikk heldigvis gravd frem en lykt og et lite kikkhull i frontruten før jeg kjørte Endret Desember 14, 2022 av *MrB* papertiger, fupsaker, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 2 timer siden, Ampera skrev: Tørt og kalt og glatt på grunn av salting. -16 nå på Grorud. Du dette med glatte la jeg merke til på e6 idag ,rett og slett skummelt . Så greit ut ,men var jo skikkelig sklient . Ampera og Rita G reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Desember 14, 2022 Share Skrevet Desember 14, 2022 1 time siden, sveigis skrev: Du dette med glatte la jeg merke til på e6 idag ,rett og slett skummelt . Så greit ut ,men var jo skikkelig sklient . Kjørte til Rakkestad i dagmorges, det var helt sykt glatt bortover. Var bedre når jeg kjørte hjem på ettermiddagen. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rita G Skrevet Desember 15, 2022 Share Skrevet Desember 15, 2022 14 timer siden, Olaandref skrev: Kjørte til Rakkestad i dagmorges, det var helt sykt glatt bortover. Var bedre når jeg kjørte hjem på ettermiddagen. Enig! Seilte sideveis både her og der i går. Når det er så kaldt legger saltet seg som en hinne som blir speilblank. Skummelt. Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Desember 15, 2022 Share Skrevet Desember 15, 2022 Tror jeg lar taket være på i dag. Minus 17 når jeg våknet er i overkant. Neste uke er det meldt +3 og regn så da får vi en ekte Østfold vinter igjen. *MrB*, E.C., The Quark og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet Desember 15, 2022 Share Skrevet Desember 15, 2022 Følte meg litt barnslig i dag og lekte med såpebobler i kulden. papertiger, Skulebollen, mslello og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå