Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

På 20.1.2023 den 17.54, Saltkjelen skrev:

Nye Continental Viking Contact 7 med silent-innlegg. Herlige dekk!

EE8DAB71-FEE2-4EC7-940B-C73B69487313.thumb.jpeg.0d61c384508fbfa8e4bb6a0d66e55ef6.jpeg

Meget pent bilde og bil😊 Hakka 9 pigg på min, man hører dem på asfalt for å si det sånn. Kona liker dem veldig godt da😅✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Snagg30 Jeg og en kollega drev og så E36 på finn tidligere idag og konkluderte med at det er ingenting av det som ligger ute nå, som er verdt å putte penger inn i. 

Så kom jeg på at jeg har lagret annonsen til bilen din, og vi satt og beundret den ganske greit. Rett og slett en E36 verdt prisen sin etter min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ///M-ini95 skrev:

@Snagg30 Jeg og en kollega drev og så E36 på finn tidligere idag og konkluderte med at det er ingenting av det som ligger ute nå, som er verdt å putte penger inn i. 

Så kom jeg på at jeg har lagret annonsen til bilen din, og vi satt og beundret den ganske greit. Rett og slett en E36 verdt prisen sin etter min mening :)

Veldig hyggelig å lese :) Det er en E36 i det øvrige prisleie. Men den er ganske unik, vil tørre å si at jeg tror oppriktig dette er en av Norges peneste E36’er med tanke på tilstand. Nå liker jeg svært godt kombinasjonen på bilen og, men dette er smak å behag. Men absolutt en bil som føles spesielt å eie 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snagg30 skrev:

Veldig hyggelig å lese :) Det er en E36 i det øvrige prisleie. Men den er ganske unik, vil tørre å si at jeg tror oppriktig dette er en av Norges peneste E36’er med tanke på tilstand. Nå liker jeg svært godt kombinasjonen på bilen og, men dette er smak å behag. Men absolutt en bil som føles spesielt å eie 

Er veldig glad at denne bilen havnet hos en som vet og passe på eksemplarer som dette .

Denne kunne like gjerne havnet hos en som hadde ødelagt den totalt med dill og dall😩

E36 er for meg den ultimate 3 serien når jeg var yngre og ja,det er vel favoritt treer bilen enda 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lars S skrev:

Ser veldig bra ut!👍 868M hjulene sitter fint

fornøyd ellers?

Virker veldig bra. Veldig god komfort, pent design og massevis av krefter. Det er spacere på denne nå. 12mm foran og 15mm bak. 

276871CA-0F91-4A5E-8330-E63E591210AC.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...