Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

På 21.5.2023 den 18.29, Ingvaldsen skrev:

Verdens peneste felger for f8x🥰

Kan jo ikke være annet enn enig med deg😁 Var litt spent på om det ble "too much", men fargen er såpass dus og sølvpreget at det ble veldig bra synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2023 den 16.55, Evopower skrev:

Takk 😊 Ja Alfa er inne på noe om dagen :) og når man ikke helt klarer å finne sin neste bil, og denne dukket opp borti veien her til salgs. Så tenkte jeg hvorfor ikke? :) jeg skulle aldri ha tverrstilt rekkefirer med fwd, men du verden som denne vokser på meg 😀 den er ikke perfekt, men full av sjarm. Og allerede merker jeg folk snur seg etter den. Parkerer og folk kommenter pen bil! Slik var det ikke med e61, som også er en flott bil. Det at dette er Ti modellen og fant jeg jo ut etterpå kjøp, og at den er litt spesiell. Kan ikke så mye om alfa fra før. De 4 stemplede kalipperne har en bremsefølelse som går forbi biler som e46 m3. Og styrefølelsen går også forbi det meste av bmw etter z3/e46 tiden. Q2 diffen holder ting i sjakk foran. Veldig artig opplevelse :)

Gulietta er ei sprek loppe 😊 han jeg kjøpte denne av hadde gulietta og en mito. 

Takk 😀 nei det er diesel 1.9 jtd 150 Ti. Chip til 180hk og dpf egr swirl delete. Veldig turtallsvillig og trivelig maskin som går billig. Bensin er nok enda mer passende til biltypen, den bare skriker etter mer bank i svingene 😅 kjøpte den regelrett kun fordi jeg sto uten bil og denne sto borte i veien. Går inn i alfa eierskapet uten noe særlig forutinntatte meninger. Og bilen overrasker så langt :) Recaro seter, nydelig ratt og styring. Vanvittige bremser og tilogmed fin girfølelse. Mye her som kan minne om bmw fra glansdagene.

Bare å nyte, hadde 159 ti (feilfri i mitt eie) selv før jeg gikk på Giulia (så langt helt feilfri) - Ligger og vipper om jeg skal selge og prøve meg på M3 eller Giulia Quadrifoglio, men tror jeg vet hvor jeg havner av de to 😃 Gira på å teste BMW om jeg skal ha noe annet enn Alfa. 

 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...