Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Etter en ørliten Harrytur for å kjøpe snus. Dvs, kunne godt kjøpt snus på Majorstua, men så var det denne søndagsturen. 
 

TSracing sier på nettsiden at de kan legge inn mere hk (+50) og flere Nm (+30), men så tenker jeg at det kanskje ikke er lurt å tukle med det Alpina har gjort sabla bra allerede. Det ble en blå Wunderbaum New Car i handlekurven også.

IMG_6096.jpeg

Endret av Arthur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Arthur skrev:

Etter en ørliten Harrytur for å kjøpe snus. Dvs, kunne godt kjøpt snus på Majorstua, men så var det denne søndagsturen. 
 

TSracing sier på nettsiden at de kan legge inn mere hk (+50) og flere Nm (+30), men så tenker jeg at det kanskje ikke er lurt å tukle med det Alpina har gjort sabla bra allerede. Det ble en blå Wunderbaum New Car i handlekurven også.

IMG_6096.jpeg

Tror ikke det er så farlig på disse, da det vel er en 23d som aldri kom i E90/E91? Men den har vel rundt 214hk fra fabrikk med biturbo, så går vel tålelig greit allerede. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, fupsaker skrev:

Tror ikke det er så farlig på disse, da det vel er en 23d som aldri kom i E90/E91? Men den har vel rundt 214hk fra fabrikk med biturbo, så går vel tålelig greit allerede. :) 

Joda, den sparker greit fra allerede. Trenger i grunn ikke noe mere, og det er vel et poeng å holde den original. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rumpa på bilen har blitt litt for aggressiv for noen folk. Istad var det en annen med en lett-modifisert 330e (spoiler, front leppe, sota lykter OSV) som bare SKULLE forbi bare meg, så presse seg inn i fila mi igjen rett foran meg uten blinklys en gang... Så rar oppførsel. Opplever det stadig vekk med Firebird`n til faren min når vi kjører med den, men har aldri opplevd det med denne før. 

20230609_165046116_iOS-2.thumb.png.2933ef78867f01fa9fcc0e2166fbc7c0.png

 

Håper vi får ut båten denne uka å, vært så mye tull de siste 2-3 ukene med de som holder på med den...20230611_142349684_iOS.thumb.jpg.aecdbd559f8184166d4429b0158dd4ed.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...