Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, laffe skrev:

@Lars S Flotte disse. Hva syns du om 116i motoren? Prøvde en 116d tidligere i år og ble positivt overrasket over den. 

Den går veldig billig, ned mot 0,5 L/mil på langkjøring. Merker at det er turbo i den, for har litt Nm på mellomregisteret, men mistet trykket litt etter 4500rpm. En kompis chippet sin til rundt 180 hk og da ble det en helt ny bil å kjøre. Er jo bmw sin 3 syl b38, så den virker bra, ikke oljeforbruk osv som tidligere 1,6 t har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/6/2023 at 7:10 PM, sdhild99 said:

20230805-_DH49523_FB.jpg

 26 likes er ny rekord for meg på dette forumet 😄 Jeg legger derfor opp et nytt veldig ferskt bilde. Håper det faller i smak (sees best i full størrelse på PC):

 

20230805-_DH49555_6_7_Balanced_FB.jpg

Endret av sdhild99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Der Tåsenveien og Hansemyrveien møtes dette vel?

Ja, nesten, det blir vel 2-300 m bort i gata, dette blir i krysset ved Korsvollbakken, men i Tåsenveien ja. Holder du til i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Olaandref skrev:

Ja, nesten, det blir vel 2-300 m bort i gata, dette blir i krysset ved Korsvollbakken, men i Tåsenveien ja. Holder du til i nærheten?

Vært mye på Korsvoll. Bestefaren min bor øverst i Hansemyrveien. Har kjørt forbi M3’n din flere ganger og lurt litt på om det kunne være din, og det er det tydeligvis. Farter oppi området der veldig ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev:

Vært mye på Korsvoll. Bestefaren min bor øverst i Hansemyrveien. Har kjørt forbi M3’n din flere ganger og lurt litt på om det kunne være din, og det er det tydeligvis. Farter oppi området der veldig ofte

Skjønner. Ganske fint her oppe, selv om det tetner til med hus. Må bare stoppe på om du kjører forbi, ta deg en tur når du får bilen på veien igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...