Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

21 timer siden, papertiger skrev:

Den der er ikkje kvardagskost i Norge - ei heller Europa for den saks skyld!

Nei dette er sjeldene greier 👍 Men med ett produksjonsvolum på over 700 stk and still counting så er den nesten som masseprodusert å regne. Min B10 4,6 Touring er f eks produsert i kun 204 eks.  

15 timer siden, fupsaker skrev:

Jeg tør stille det riktige spørsmålet: Var den norsk? 

Nei…dessverre! Støre & co har stengt døra for slike biler i Norge. Denne kom fra Sveits, men det er lov å håpe at det er en som har hentet den hjem og skal ha den på skilt. 

IMG_9959.thumb.jpeg.b0372a15890ae2df89649da3db79ff61.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er svak for G07 Alpina XB7 pre-LCI og G11 Alpina B7 LCI. De har en pondus som gjør at den vulgære bilen ikke fremstår som vulgær. Synd Alpina aldri har blitt tatt innunder BMW-paraplyen hos det norske forhandlernettverket. Det ble vel gjort et halvhjertet forsøk hos daværende Autozentrum på Økern en gang i tiden, uten at dette ble en suksess. Trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Må si jeg er svak for G07 Alpina XB7 pre-LCI og G11 Alpina B7 LCI. De har en pondus som gjør at den vulgære bilen ikke fremstår som vulgær. Synd Alpina aldri har blitt tatt innunder BMW-paraplyen hos det norske forhandlernettverket. Det ble vel gjort et halvhjertet forsøk hos daværende Autozentrum på Økern en gang i tiden, uten at dette ble en suksess. Trist. 

Bare for moro skyld: Har en kompis/bekjent som er salgssjef hos Bavaria her i Oslo, så sendte han en melding nå for å høre om de kunne ta det inn. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, fupsaker skrev:

Bare for moro skyld: Har en kompis/bekjent som er salgssjef hos Bavaria her i Oslo, så sendte han en melding nå for å høre om de kunne ta det inn. :D 

Det triste er jo at disse...
2021-bmw-alpina-xb7.webp
2020-bmw-alpina-b7-facelift-review-00.jp

er erstattet av disse...
maxresdefault.jpgBMW_i7_xDrive60_1X7A7475.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Det triste er jo at disse...
2021-bmw-alpina-xb7.webp
2020-bmw-alpina-b7-facelift-review-00.jp

er erstattet av disse...
maxresdefault.jpgBMW_i7_xDrive60_1X7A7475.jpg

Det virket dessverre dårlig for at Bavaria skulle ha noe agentur.. Skuffende, all den tid det er marked og spesielt for ///M. Vil tro flere av kundene vil bytte fra M til Alpina..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...