Snagg30 Skrevet September 1 Share Skrevet September 1 Ålesund - Oslo - Ålesund unnagjort og 3 nye biler hentet. Fin dag på kontoret i 22+ Fahad, Skulebollen, Markus E30 og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 1 Share Skrevet September 1 49 minutter siden, Snagg30 skrev: Ålesund - Oslo - Ålesund unnagjort og 3 nye biler hentet. Fin dag på kontoret i 22+ Må si fra når du passerer Hamar området neste gang. Om du har tid kan jeg by på kaffe og litt misbruk av S85😁 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet September 2 Share Skrevet September 2 Fin start på uka 04:50🥲 hvordan kan jeg enklest finne strømtyv?😂 Dusy, Rita G, Werther og 4 andre reagerte på dette 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 2 Share Skrevet September 2 Litt vask før vinterlagring. Kort, men god sesong i år 😎 skoglund, fupsaker, KMT og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 2 Share Skrevet September 2 Årets første håndvask etterfulgt av utstilling med BMW CCN Rogaland på søndag, og i tillegg kilometerjubileum 🤪 Har også klart å kjøre opp en hel tank med bensin til nå i år🫣 Så da var 2023-bensinen brukt opp 😂 mslello, Ingen, Lars S og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 2 Share Skrevet September 2 På befaring av hyttetomt med god34 👍 *MrB*, papertiger, Dusy og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet September 2 Share Skrevet September 2 Så er bilen hentet hos Smørepunkt på Greåker. Tatt en ganske stor service nå vil jeg påstå: motorolje og filter, hydrogenrens av motor, pollenfilter, luftfilter, automatgirflushing med nytt filter/bunnpanne og skift av differensialolje. Neste blir å skifte 12V batteriet siden det kommer en del random feilkoder opp i ny og ned på feilkodeleser (men ikke noe i bilen, bare på kodelesere), men det tror jeg at jeg gjør hos Sulland. Føler med en gang at bilen girer mykere, spesielt 3 gir til 2 gir var veldig aggressivt før. Dusy, Ingen, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 2 Share Skrevet September 2 (endret) @Markus E30 Det takker jeg veldig gjerne ja til! meget hyggelig. Jeg skal forbi Hamar søndag om du er hjemme? Kommer dog i Stuttgart bil om det er ok Endret September 2 av Snagg30 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 2 Share Skrevet September 2 GtiGtr, Marius2002, jonas1/// og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet September 2 Share Skrevet September 2 540'n & 535'n KKME30, GtiGtr, skoglund og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 3 Share Skrevet September 3 14 timer siden, Snagg30 skrev: @Markus E30 Det takker jeg veldig gjerne ja til! meget hyggelig. Jeg skal forbi Hamar søndag om du er hjemme? Kommer dog i Stuttgart bil om det er ok Da er jeg på jobb. Helvette ass😂😂 Vi tar det igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 3 Share Skrevet September 3 Fyller litt bedre med 345mm skiver kontra 325mm 😁😁 men kansje enda bedre med 18" hjul hvis det passer 😅 StigJ, Orjan og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 3 Share Skrevet September 3 @Stawky burde gå fint med 18" om du ikke henger på kalipperen igjen ja 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 3 Share Skrevet September 3 1 time siden, Stawky skrev: men kansje enda bedre med 18" hjul hvis det passer 17" style 66 går over 345mm bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenHaa Skrevet September 3 Share Skrevet September 3 Ga flashbacks til dette gullkornet 😄 Marius2002, KMT, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå