Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, wSax skrev:

Stratus er riktig :) Den varierer en del med lyset, og har fått mine øyne opp for fine gråfarger. 

Ja, Stratus Grey er veldig lik Champagne Quartz/Alvit Grey. Helt enig i at gråfarger som dette er lekkert! :) 

Mor ønsket seg ny bil, så hva er vel bedre enn å prakke på henne en i3S. Kashmirsilver var en forfriskende fin farge å se på i3! :) 

IMG_1286.thumb.jpeg.1725447a7327ca9e3098cfb46990c303.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Sørlands-byen'' Holmsbu ytterst i Drammensfjorden (55 min. kjøring fra Drammen) ligger øde og forlat nå.
Det yrer av liv her i den varmere årstid 🥰

10 lunkne grader, men med varme ned på bein, lang ''undikk'' og noe lunt på hodet og nakke, gikk årets siste biltur ''Drammensfjorden Rundt'' fint med taket nede.
(varme i ratt og sete var ikke bruk)
Denne siste modell av Z4 (g29), som BMW  slutter med etter 2025  er så vellykket  konstruert. Ingen trekk i kupe og vekt balanse 50/50 + bakhjulsdrift = perfekt!

Det skal bli laaange 6 mnd å vente på våren og saltfrie veier

Ps. syns det er litt sprøtt hvor mange ''M'' badges denne bilen har. Begriper ikke hvorfor, for det er ikke en ''M'' code BMW.
Tar jeg ikke feil: 14 stk.🙄

Noen synspunkter?

IMG_0242.JPG

IMG_0245.JPG

IMG_0239.JPG

IMG_0250.JPG

IMG_0249.JPG

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dusy skrev:

@Mr. ErlingHolmsbu er nydelig, og fantastiske veier innover :) Heldigvis er jeg nærmere, da det ligger rett «bak» Heggedal :D Men etappen mot Svelvik er jo heller ikke dum, synd det er mye laser kontroller bortover dit. 

Laser?
Søren Klype- det var en nyhet. Takk for tips🙄
Holmsbu minner om Sørlandet.

Kjørte tidligere via  Røyken, og fra Slemmestad langs Oslofjorden ned til Filtvet.
Enormt med fartsdumper fra Slemmestad og sydover, noe som er fint lite av langs begge sider av Drammensfjorden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, leser tritt og ofte i DT at UP stiller seg der for å måle hastigheter. 
 

Enig med de fartshumpene fra Slemmestad, de er ganske fæle faktisk. Utover mot Tofte er det jo ganske fint også. Men favoritten, er og blir turen inn mot Eidsfoss. Et iskrem stopp etter å ha pisket bilen på de svingete veiene og se utover innsjøen der er 10/10! 
IMG_7153.thumb.jpeg.d5f24312472ea9b5153b8f1ac320fe06.jpegIMG_7160.thumb.jpeg.613a62480331e1fbb5c5890bb118e442.jpeg

 

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...