Kolstad Jr. Skrevet Tirsdag kl. 16:28 Share Skrevet Tirsdag kl. 16:28 1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev: Finnes ikke en Bmw med xdrive som takler de forholdene der bedre enn en Skrubaru Min forkjærlighet for disse japanske brødboxerne skyldes nok fremkommeligheten ja 😉 Heelt siden den gang jeg trakk løs et vogntog med fars gamle Legacy i 2012/13 😅 m-blå, uglefossen, Marius2002 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Torsdag kl. 18:20 Share Skrevet Torsdag kl. 18:20 Tørre og bare veier gjorde at jeg luska ut E34en fra vinterlagring for en liten luftetur 😀 Tror jeg hadde den reneste bilen av alle som jeg møtte på veien i kveld 👍 BimmerFan!, Ingen, Marius2002 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Torsdag kl. 18:56 Share Skrevet Torsdag kl. 18:56 Vært på dynga Trekt over båten Kjøpt en 3.0 CSL til pappa og noen hotwheels til nevø`n. Reef89, papertiger, Saltkjelen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Torsdag kl. 21:26 Share Skrevet Torsdag kl. 21:26 Gjort noe dumt!! Ampera, Reef89, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Fredag kl. 08:44 Share Skrevet Fredag kl. 08:44 11 timer siden, liffi skrev: Gjort noe dumt!! Senket B5'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet 18 timer siden Share Skrevet 18 timer siden 21 timer siden, fupsaker skrev: Senket B5'n? Desverre .. fikk et innfall. Likte ikke resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet 18 timer siden Share Skrevet 18 timer siden hanssae, Ampera, Ingen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet 17 timer siden Share Skrevet 17 timer siden Ute for en julevask😊 Marius2002, Reef89, Dusy og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet 12 timer siden Share Skrevet 12 timer siden På 15.12.2024 den 19.12, Ingvaldsen skrev: Ble fristet til å hive meg på e65 bølgen, men ende opp med f01 Blir det flere bilder og spec snart 😊❓ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet 12 timer siden Share Skrevet 12 timer siden 2 minutter siden, Tony Soprano skrev: Blir det flere bilder og spec snart 😊❓ Kommer vell på sikt, imens så er det litt kosekjøring på saltfrie veier🥰 Saltkjelen, BrokeBoi, liffi og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet 11 timer siden Share Skrevet 11 timer siden 50 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Kommer vell på sikt, imens så er det litt kosekjøring på saltfrie veier🥰 Så griselekker ut .😊🙏 Saltkjelen, Ingvaldsen og Ampera reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå