Saltkjelen Skrevet Juni 13, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2023 Det har ikke skjedd stort i det siste, men i3en er på vei til Nord-Norge en plass, en E61 525d LCI (kommer senere) som krever en god dose med kjærlighet er handlet og i4en dukket omsider opp etter rundt 19 måneders ventetid. Var det verdt moms og ventetid? Absolutt. ..og første mod? Den ble utlevert med H&R fra forhandler. Skulebollen, BrokeBoi, Kolstad Jr. og 45 andre reagerte på dette 44 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 13, 2023 Share Skrevet Juni 13, 2023 Endelig! Gratulerer Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2023 Share Skrevet Juni 13, 2023 Gratulerer så mye med etterlengtet bil 👍 Den ser helt fantastisk ut, det må jeg si. Og du…tommel opp for at du droppa elbil skilt 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 13, 2023 Share Skrevet Juni 13, 2023 Gratulerer så mye med nydelig bil 😊 Den fargen er bare helt pervers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juni 13, 2023 Share Skrevet Juni 13, 2023 Gratulerer så mye, må være den flotteste i4’n jeg har sett! Spent på og se hva du skal gjøre med den😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 13, 2023 Share Skrevet Juni 13, 2023 Gratulerer! Kjøpte du den E61-en fra forumet her som var til salgs eller er det noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 13, 2023 Share Skrevet Juni 13, 2023 Gratulerer, Lasse! Fantastisk fargekombo, en fryd for øyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 Gratulerer så masse! Ser langt bedre ut med senk enn heving BrokeBoi, Marius2002, sveigis og 2 andre reagerte på dette 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 Gratulerer så mye @Saltkjelen Meget lekkert dette her var alstå. 🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 (endret) Gratulerer med utrolig lekker i4! For en fantastisk fargekombo - er det mocca? Og hvordan er den å kjøre med H&R? Endret Juni 14, 2023 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 Gratulerer igjen! lekkert dette her, Tartufo var helt riktig til Alvit grey. I mine øyne Norges peneste i4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 Ja gratulerer med grom vogn meget flott oppsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2023 9 timer siden, Marius2002 skrev: Endelig! Gratulerer Takker, Marius. Smakte godt med denne nå, altså! 9 timer siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer så mye med etterlengtet bil 👍 Den ser helt fantastisk ut, det må jeg si. Og du…tommel opp for at du droppa elbil skilt 😎 Takk for det, Fredrik! Ja, det skal bli spennende å se om dette får noen innvirkning på en uopplyst UP i "fast lane" på motorveien. 9 timer siden, sveigis skrev: Gratulerer så mye med nydelig bil 😊 Den fargen er bare helt pervers. Takk for det, Jan! 9 timer siden, turbojugen skrev: Gratulerer så mye, må være den flotteste i4’n jeg har sett! Spent på og se hva du skal gjøre med den😎 Takktakk, det var store ord og hyggelig å høre! I kjent stil blir det OEM+ modifisering, så ikke noe hardcore greier. 9 timer siden, E.C. skrev: Gratulerer! Kjøpte du den E61-en fra forumet her som var til salgs eller er det noe annet? Takktakk! Ja, det ble den som kom ut på forumet her. 9 timer siden, Walkabout skrev: Gratulerer, Lasse! Fantastisk fargekombo, en fryd for øyet Tusen takk, Raymond! Må si jeg synes dette ble bedre enn forventet. 1 time siden, ahj skrev: Gratulerer så masse! Ser langt bedre ut med senk enn heving Takker, André! Haha, ja, den ser jo ikke spesielt sexy ut der den står i transportmodus. 1 time siden, StigJ skrev: Gratulerer så mye @Saltkjelen Meget lekkert dette her var alstå. 🤤 Takktakk! 1 time siden, papertiger skrev: Gratulerer med utrolig lekker i4! For en fantastisk fargekombo - er det mocca? Og hvordan er den å kjøre med H&R? Takk for det! Nei, det er Merino Tartufo. Fant ut at det var helt greit å gjøre det på denne måten, slik at jeg 1) fikk bilen med hullete skinn bak (for å matche M-setene foran) og 2) brun underdel på dashbordet. Nå er jo alt tight og fint her, så i mine øyne er dette tipptopp. 4 minutter siden, Snagg30 skrev: Gratulerer igjen! lekkert dette her, Tartufo var helt riktig til Alvit grey. I mine øyne Norges peneste i4 Takker! Ja, fargekombinasjonen satt som et skudd. Kunne naturligvis vært noe sprekere, men jeg var på jakt etter noe "sobert og eksklusivt". ------------ Rakk å få bytta et par deler før jeg fikk kjørt bort på kontoret i dag. Hadde selvfølgelig vært deilig om BMW bare kunne levere det skikkelig fra fabrikk, men da hadde også halve moroa forsvunnet. BimmerFan!, Walkabout, norbakken og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 Gratulerer så mye. Denne var perfekt. 🤌👌 Gleder meg til å følge med videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 Gratulerer så meget. Blir morsomt å følge med på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå