Saltkjelen Skrevet Juli 22, 2024 Skrevet Juli 22, 2024 Tidligste spionbilder av en facelift noen sinne? Det er tydelig at G70 får seg en skikkelig facelift. Det foreligger en patenttegning for G70 LCI som ikke viser stort, men at det skal endringer i retning Neue Klasse til. mr.pingu, fupsaker, Ampera og 2 andre reagerte på dette 4 1
Daniel. Skrevet Juli 22, 2024 Skrevet Juli 22, 2024 Helt sikkert bare meg, men fikk litt Voyah vibber av det lykt og grill designet der. Bare dradd grillen lengre ned og delt den i to.
Mr. Erling Skrevet Juli 24, 2024 Skrevet Juli 24, 2024 Sjelden har jeg sett en verre ''slakt'' av ny bilmodell, som BMW i5 får her.🙄 Harry har jeg fulgt i mange år. Alltid likt hans videoer om spennende biler. Vanligvis vert 'spot-on'. - Andre på Forumet som skjønner Harry her? Jeg vet ikke annet om i5, enn at jeg fikk ett lite ''sjokk'' da jeg så i5 i våres hos mine lokale Bimmer ''pusher'', da jeg var der for å signere kontrakt for kjøp av ny BMW.😉 (Nysgjerrig på hva?) ''Hah'' ,svarte selger, som overhørte min kommentar på størrelsens på den nye i5, (husk at jeg har eid både F10 & F13), ''da skulle du sett den nye i7. Alle her vegrer seg for å kjøre den pga. størrelsen'' (sitat slutt).
Ron Jeremy Skrevet Juli 26, 2024 Skrevet Juli 26, 2024 https://www.bmwblog.com/2024/07/25/2026-bmw-i3-na0-up-to-900-km-of-range/ NK i3 kan få opptil 900 km rekkevidde?! mr.pingu, mslello og Marius2002 reagerte på dette 3
Ingvaldsen Skrevet Juli 26, 2024 Skrevet Juli 26, 2024 16 minutter siden, Ron Jeremy skrev: https://www.bmwblog.com/2024/07/25/2026-bmw-i3-na0-up-to-900-km-of-range/ NK i3 kan få opptil 900 km rekkevidde?! men da har den kanskje 50kg nyttelast igjen før den er på 3500kg Snagg30, Marius2002 og Fredrik 90 reagerte på dette 3
Marius2002 Skrevet Juli 26, 2024 Skrevet Juli 26, 2024 34 minutter siden, Ingvaldsen skrev: men da har den kanskje 50kg nyttelast igjen før den er på 3500kg Haha! Vi får håpe de har løst nyttelasten bra på NK Med det sagt så får NK ny type batteri som skal veie ca. 1/3 av dagens batterivekt. Så et typisk 80kWh-batteri idag veier 450-500kg. Mens et 80kWh "solid-state" veier 150-200kg. Det gjør at de kan øke "størrelsen" og dermed rekkevidden og fortsatt være lettere i vekt enn dagens modeller. Hva batteri og bil faktisk vil veie og nyttelast gjenstår å se mr.pingu og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Ron Jeremy Skrevet Juli 26, 2024 Skrevet Juli 26, 2024 57 minutter siden, Ingvaldsen skrev: men da har den kanskje 50kg nyttelast igjen før den er på 3500kg Tror ikke BMW tar en «Tesla». Men tror heller ikke den (i3) vil ha 900km rekkevidde. Kommende iX3 skulle angivelig ha 600km +. Så for at en 3 serie med samme teknologi skal ha 50% lenger rekkevidde… tviler jeg på. Spent på LCI av iX også, her vil det også komme justeringer. Marius2002 reagerte på dette 1
Ove67 Skrevet Juli 26, 2024 Skrevet Juli 26, 2024 On 7/24/2024 at 3:00 PM, Mr. Erling said: Sjelden har jeg sett en verre ''slakt'' av ny bilmodell, som BMW i5 får her.🙄 Harry har jeg fulgt i mange år. Alltid likt hans videoer om spennende biler. Vanligvis vert 'spot-on'. - Andre på Forumet som skjønner Harry her? Jeg vet ikke annet om i5, enn at jeg fikk ett lite ''sjokk'' da jeg så i5 i våres hos mine lokale Bimmer ''pusher'', da jeg var der for å signere kontrakt for kjøp av ny BMW.😉 (Nysgjerrig på hva?) ''Hah'' ,svarte selger, som overhørte min kommentar på størrelsens på den nye i5, (husk at jeg har eid både F10 & F13), ''da skulle du sett den nye i7. Alle her vegrer seg for å kjøre den pga. størrelsen'' (sitat slutt). Noen som vet hvor jeg finner salgstallene for i5? Så vidt jeg skjønner, må de ha solgt veldig dårlig. Jeg har faktisk til gode å se en eneste i5 på veien. Hjelper ikke å google "salgstall BMW i5".
Ove67 Skrevet Juli 26, 2024 Skrevet Juli 26, 2024 1 hour ago, Lars89 said: @Ove67 https://elbilstatistikk.no/?sort=3 Takk! 190 stk. i5 totalt solgt mot 6048 stk. i4 solgt totalt. Dette er vel veldig dårlige tall for i5, eller?
Lars89 Skrevet Juli 26, 2024 Skrevet Juli 26, 2024 Helt klart svake tall sett opp mot i4, men i5 er en mye dyrere bil i en økonomi som er langt mer pressa enn for bare et par år siden da i4 var på topp. i5 fremstår ikke som noe mer enn helt greit produkt heller. Ove67 og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Ron Jeremy Skrevet Juli 26, 2024 Skrevet Juli 26, 2024 40 minutter siden, Ove67 skrev: Takk! 190 stk. i5 totalt solgt mot 6048 stk. i4 solgt totalt. Dette er vel veldig dårlige tall for i5, eller? I4 har vært på markedet lenger, prisen har vært langt mer gunstig enn storebror - og renta var lavere. Men nå er i5 touringen her, men som produkt, så syns jeg i4 er et langt bedre og gjennomført. Ingvaldsen og mslello reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Juli 26, 2024 Skrevet Juli 26, 2024 Hva slagstallene er i Norge er en ting, men det hadde vært veldig interessant å sett salgstallene globalt på i5 vs G60 ICE/hybrid.
*MrB* Skrevet Juli 26, 2024 Skrevet Juli 26, 2024 I5 er jo veldig dyr i forhold til I4, så ikke rart den selger dårlig. Har ikke sett en eneste i7 uten forhandlerlogo heller, men den er det vel ingen som har ambisjoner om å selge her i landet. Lurer litt på hvor mye BMW egentlig tjener pr i4?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå