Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 hours ago, Orjan said:

Jeg synes dette ser lovende ut. Og nye BMW'er ser (nesten) alltid bedre ut "live" enn på bilder. 

Liker den klassiske og kompakte sedan-formen 👍

attachment.php?attachmentid=3923381

bmw_320d_sedan_99.jpeg

bmw_323i_sedan_28_0153004b148e0eb5.avif

2 BMW 3-serie og 1 Mitsubishi Lancer, spør du meg. 

Skrevet
1 time siden, *MrB* skrev:

2 BMW 3-serie og 1 Mitsubishi Lancer, spør du meg. 

Kjøpa ein på deling nabo, eller venta på nye X5?🫢😅

Skrevet
6 timer siden, Saltkjelen skrev:

…og her G70 LCI. 

En runde gjennom Gemini:

IMG_3903.thumb.jpeg.424c865f54c8e3bd681ff48e8103d068.jpeg

Så jo ganske lovende ut faktisk. Men har de skjult kamera i skoene de som tar bilder eller😅

Angående i3 design diskusjonen - får litt Peugeot 508 vibber over enkelte detaljer selv om kanskje 508n har litt mer overheng fra hjulene og et litt mer "strekk" i linjene.

IMG_20260317_202645.thumb.jpg.1d2e4fff4b96d389876dc205c6bdc49d.jpgIMG_20260317_202627.thumb.jpg.bc88bcc918c5d3bd658cc4e0d36ac747.jpgScreenshot_2026-03-17-20-24-31-72_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.d4025bc9eb7df0f6dfd04d0444da5ae1.jpg

Skrevet
6 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Er vi helt sikre på at dette ikke er AI genererte bilder?

Ingen av bildene, verken G65 X5, G70 7-serie LCI eller NA0 i3 er AI-genererte.

Skrevet

Da har jeg sett fort gjennom videon til Autogheful. Det ser vel greit ut men det gir meg ingen vil ha følelse som det meste av nye biler i grunn. Har vel noe med aldern på over 40 at jeg synes alt var bedre før😄

Skrevet

Var på Bilia under premieren.

Der bet de negler ang prisen.

De ønsket en videreføring av i4 prisen, men tviler på dette selv.

Syns «nyrene» med lyset var litt forstyrrende, liker bedre iX3 sin løsning.

Men ellers så syns jeg bilen kan bli bra, men er noe generisk 5 serie aura over i3’n. 
Får den M sport Pro setene med utvidet alcantara her og der (som iX3) så blir det straks bedre.

Skrevet (endret)

2027 BMW i3 (NA0) - Exterior image 24

Helt ærlig så synes jeg ikke dette såg så verst ut. Og utrolig fin ny blåfarge. Med BMWs erfaringer med Touring-utgaver som i mange tilfeller etter min mening ser bedre ut enn sedan-versjonen, så har jeg tro på at i3 Touring kan bli veldig bra. 

@Ron Jeremy den får M sport setene som tilvalg. Hva som ligger i Multifunction seats vs. Sports seat vet jeg ikke.

Hentet fra Bimmerpost:

Seating & Materials
Sport seats standard
Optional:
Multifunction seats
M Sport seats
Materials:
Veganza (leather alternative)
Merino leather (BMW Individual)

Hentet fra pressemelding:

Multifunction seat and BMW M Sport seat optional.

The new BMW i3 comes with sporty and elegant seats with electrically operated adjustment options as well as a Travel & Comfort system as standard. They provide a high level of comfort and secure lateral support. Multifunction seats are available as an option. BMW M Sport seats are also available, which feature a sporty, expressive design and distinctive side sections for particularly secure lateral support. The seat adjustment control panels are each located in the door panels.

The BMW i3 features electrically operated door openers at the front and rear. The centre console between the driver and passenger seats includes a storage area with inductive charging function, the selector lever and physical buttons for parking brake and hazard warning lights.

Choice of numerous interior designs.

The BMW i3 features precisely and effortlessly coordinated interior designs with its selection of materials and hues. In addition to the standard Essential interior design with Econeer surface material in Vivid Grey, the new BMW i3 offers three other options. The Contemporary version is available with the Veganza seat cover in the colours Agave Green, Digital White, Castanea and Black. The leather-like, high-quality material is also used in the seats of the BMW M Design World, here in Black combined with M Performtex. In the BMW Individual version, exclusive Merino leather provides luxurious seating comfort, available in black. Customers can also optionally choose BMW M Sport seats in Adelaide Grey.

Endret av papertiger
Skrevet (endret)

Vært på Clas Ohlson og handlet LED-striper ser jeg. Bilen ellers ser grei ut. Verken mer eller mindre. Ikke stygg, men kunne vært et hvilket som helst merke. Blir den særlig dyrere enn i4 tror jeg den blir tungsolgt  

IMG_7038.jpeg.ce13ef0e45f104d9cd75393c9871d16a.jpeg

Endret av *MrB*
Skrevet
1 time siden, papertiger skrev:

Helt ærlig så synes jeg ikke dette såg så verst ut. Og utrolig fin ny blåfarge. Med BMWs erfaringer med Touring-utgaver som i mange tilfeller etter min mening ser bedre ut enn sedan-versjonen, så har jeg tro på at i3 Touring kan bli veldig bra. 

enig i at det ser litt lovende ut utvendig sammenlignet med i5.  men siden e39 facelift har bmw stortsett klart å lagd ekslusive frontlykter og toppet det hele når adaptive led kom på div F serie, ledstriper å slik dilldall blir liksom ikke like kult.  fjernet stripene alene har gjort mye men noen ekslusive lykter som de har klart å fått til tidligere hadde nok gjort hele bilen.   

det blir akkurat som et bra designet speedometer med digitalt å analogt innehold, skriker kostnadskutt å jalla når man ser en plank av en dataskjerm.

Skrevet

Jeg vil gjerne like designet (ikke minst fordi det er utrolig viktig for BMW), men jeg er ikke overbevist. Det er ok, men gir meg ikke vil ha vibrasjoner. Designet er imidlertid bedre enn fryktet, men på ingen måter i nærheten av hva BMW en gang sto for. Problemet er at man må overbevise seg selv om at designet kanskje er litt fint. Det var ikke nødvendig før i tiden. Jeg vil ha følelsen var der umiddelbart. Jeg er imidlertid ganske sikker på at teknikken er gjennomført bra. Interiøret liker jeg ikke selv enkelte detaljer absolutt er interessante. Dette er ikke hva jeg forbinder med BMW og en førerorientert kjøremaskin.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...