Saltkjelen Skrevet Juni 4 Skrevet Juni 4 Det er interessant å se at BMW stadig viker på Neue Klasse fronten. X5 M er ikke tilhørende GKL-klassen, men ser ut til å få en helt annen fremtoning enn standard X5 med Neue Klasse front. fupsaker reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Juni 4 Skrevet Juni 4 12 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det er interessant å se at BMW stadig viker på Neue Klasse fronten. X5 M er ikke tilhørende GKL-klassen, men ser ut til å få en helt annen fremtoning enn standard X5 med Neue Klasse front. Det er iallfall gode nyheter, dette bildet her synes jeg ser lovende ut selv om hoftepartiet på bilen så litt vel kraftig ut. Muligens en del av kamufleringen? Det er jo alltid vanskelig å bedømme noe som helst så lenge bilen er kamuflert, men jeg synes også at G60/61 LCI så langt mer lovende ut når de droppet Neue Klasse fronten. Saltkjelen reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Tirsdag kl. 06:51 Skrevet Tirsdag kl. 06:51 Makky123, Ampera og fupsaker reagerte på dette 3
Saltkjelen Skrevet Onsdag kl. 16:24 Skrevet Onsdag kl. 16:24 Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at "X5 M front konvertering" må bli en megahit. Litt sånn back in the days da skjermbreddere og hybridpanser til E70 ble solgt over en lav sko. Marius2002, Ampera og fupsaker reagerte på dette 3
awt Skrevet Torsdag kl. 07:15 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 07:15 Kommer nok komplett kit på Aliexpress før bilen i det hele tatt er lansert. Saltkjelen reagerte på dette 1
_hp4 Skrevet Torsdag kl. 16:47 Skrevet Torsdag kl. 16:47 livestream nedtelling til avduking 20 timer https://www.youtube.com/watch?v=f1rScXhH4f4
Marius2002 Skrevet Fredag kl. 13:20 Skrevet Fredag kl. 13:20 (endret) Da var den her. https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0458401EN/design-meets-performance:-the-bmw-m-concept-neue-klasse-–-world-premiere-at-the-24-hours-of-le-mans Endret Fredag kl. 13:23 av Marius2002 hennum, Ron Jeremy, Fredrik og 4 andre reagerte på dette 3 4
Ron Jeremy Skrevet Fredag kl. 16:14 Skrevet Fredag kl. 16:14 Visuelt syns jeg dette konseptet ser tøft ut. Fargen appellerer, formen, effektnivået og sikkert også kjøremessig - med en motor i hvert hjul, dette blir nok en ekstremt kapabel maskin. Lydbilde blir jeg litt flau over, så er det spm om appel og salgstall. M er en meget lukrativ nisje og mtp markedsverdi og branding helt i særklasse i bilverdenen. i4 M50 og M60 var en glimrende test, så spørs det hvor fristende en ekte elektrisk M blir kontra en fossil M. Blir interessant å se el M vs ICE M mot hverandre, den ene vekker følelser, den andre er ekstremt rask, effektiv og brutal. mslello reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet Fredag kl. 17:50 Skrevet Fredag kl. 17:50 (endret) Den finner vel sitt publikum, men for meg virker den totalt uinteressant. Og det lydgreiene… Tenk å bruke så mye energi på noe så idiotisk. Designet har de brukt maks 20 min på. Endret Fredag kl. 17:56 av *MrB* laffe reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Fredag kl. 17:52 Skrevet Fredag kl. 17:52 Dette er bare flaut og pinlig…jeg gremmes 🤮 Tom for ord rett og slett m.. laffe og Espen.st reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Drømmer jeg eller….Bovensiepen 05 GT V8 med 800 hester… 😎 Dette Bovensiepen greiene tror jeg kan bli spennende, er jo på en måte det nye Alpina. https://www.bovensiepen.com/en/bovensiepen-05-gt/ papertiger reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 5 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Drømmer jeg eller….Bovensiepen 05 GT V8 med 800 hester… 😎 Dette Bovensiepen greiene tror jeg kan bli spennende, er jo på en måte det nye Alpina. https://www.bovensiepen.com/en/bovensiepen-05-gt/ Gledens dag! Du kan faktisk bygge en "BMW" etter eget ønske og ikke noe som er generalisert. Dette er gode nyheter Marius2002, papertiger og Ampera reagerte på dette 3
papertiger Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden Sjekk vindusbryterne. Og skinnet over alt. Magisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå