Lars89 Skrevet April 15, 2022 Share Skrevet April 15, 2022 "Alles" favoritt-ratt får slakt av Top Gear. Bmw er ihvertfall i godt selskap... https://www.topgear.com/car-news/list/top-gears-top-9-bad-steering-wheel-designs-21st-century Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 16, 2022 Share Skrevet April 16, 2022 Det er ikke tvil om at nye M240i slår godt fra seg selv i klassen over seg 👍 Nå går jo dette på ytelser med det sier seg selv at den også er den beste å kjøre i denne trioen. M2 blir bra tror jeg når Junior klarer seg såpass bra mot M2 sine konkurrenter. M240i konkurrerer mot S3 og A35 AMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 17, 2022 Share Skrevet April 17, 2022 Der var ALPINA B4 GC lansert! 🤩 https://www.instagram.com/p/CcXucvese1m/?igshid=NDA1YzNhOGU= Skjermbredderne er med. Men disse felgene på i4 👌🏻 mslello, fupsaker, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 17, 2022 Share Skrevet April 17, 2022 2 timer siden, papertiger skrev: Men disse felgene på i4 👌🏻 …eller en M440i GC 🤩 fupsaker og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 18, 2022 Share Skrevet April 18, 2022 Lekkasje nr. 2: HenrikSolberg, fupsaker, Cbrooen og 4 andre reagerte på dette 1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet April 18, 2022 Share Skrevet April 18, 2022 På 17.4.2022 den 10.30, papertiger skrev: Der var ALPINA B4 GC lansert! 🤩 https://www.instagram.com/p/CcXucvese1m/?igshid=NDA1YzNhOGU= Skjermbredderne er med. Men disse felgene på i4 👌🏻 Ser ut som Alpina har hørt på meg og blitt inspirert av @MagnusAG99, og droppet å la den store svarte diffuseren/bakfangeren være så stor og svart og gå så høyt opp på bilen. fupsaker, Marius2002, MagnusAG99 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 19, 2022 Share Skrevet April 19, 2022 (endret) 11 timer siden, laffe skrev: Ser ut som Alpina har hørt på meg og blitt inspirert av @MagnusAG99, og droppet å la den store svarte diffuseren/bakfangeren være så stor og svart og gå så høyt opp på bilen. G22 (coupe) har allerede denne løsningen (som Alpina), mens G26 (gran coupe) og i4 har dette sorte feltet. Enig i at det er mye finere å ha dette feltet lakkert i bilens farge - så godt Alpina kjører dette også på sin gran coupe Endret April 19, 2022 av Walkabout Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 19, 2022 Share Skrevet April 19, 2022 7 timer siden, Walkabout skrev: G22 (coupe) har allerede denne løsningen (som Alpina), mens G26 (gran coupe) og i4 har dette sorte feltet. Enig i at det er mye finere å ha dette feltet lakkert i bilens farge - så godt Alpina kjører dette også på sin gran coupe Men det er da nesten likt om i4/G26 bare at refleksen er satt lengre opp? Eller at selve hekkskjørtet er noe mindre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 19, 2022 Share Skrevet April 19, 2022 Snakk om sola, dette er så lekkert! Helt riktig motor i denne familie vogna Marius2002, laffe, Ingvaldsen og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet April 19, 2022 Share Skrevet April 19, 2022 Altså. Noen som har hoppet i seng med Hongchi. Fysj! https://www.tv2.no/broom/14728895/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 19, 2022 Share Skrevet April 19, 2022 22 timer siden, Saltkjelen skrev: Lekkasje nr. 2: Får litt sånn Opel Omega vibber av den hekken der 😅 Sånn med første øyekast, skal bli spennende å se ordentlige høyoppløste bilder av bilen. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 19, 2022 Share Skrevet April 19, 2022 Fytti helvete. Som en 405... S Walkabout og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 19, 2022 Share Skrevet April 19, 2022 (endret) 22 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Får litt sånn Opel Omega vibber av den hekken der 😅 Sånn med første øyekast, skal bli spennende å se ordentlige høyoppløste bilder av bilen. Syns selv dette var mer lovende enn de første bildene som ble lekket av nåværende 7 serie. Er vel knyttet mer spenning til fronten regner jeg med. Men foreløpig kaster jeg meg ikke på hylekoret, tror jeg velger å være forsiktig optimist om enn så lenge. Er vel fristende å dra sammenlikningen mellom kommende 7 serie og X7 LCI. Sistnevnte falt jo ikke i god jord hos mange, men hvis man løfter det opp mot konkurransen, syns jeg likevel X7’en er et tonn mer spennende og progressiv fremfor den konservative og kjedelig MB’en. 7’ern blir nok kanskje tonet litt ned ifht X7, den er fysisk mindre ruvende og hakket mer konservativ. Endret April 19, 2022 av Ron Jeremy fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 Ron Jeremy, Walkabout, Cbrooen og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 Hmm...Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, dette må jeg tenke litt på. Tenker umiddelbart at det kunne vært verre, men også at dette var litt tamt design kanskje? Interiøret så spartansk ut, men nå er dette dårlige bilder...får litt følelensen av koreansk elbil ved første øyekast. Men med andre farger, og bedre inntrykk av detaljene så tror jeg dette kan virke bedre, tror jeg Små felger og en utrolig traust lakkfarge gjør ikke akkurat bilen på bildene over her noen tjeneste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå