Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Men de kunne spart seg for alle de røde detaljene som kommer rett i fra Aliexpress. Forrige gang CSL var laget var den et smykke av en bil, denne bilen ser kaotisk ut uten mye mening. Det «M4 CSL» vil aldri se bra ut. Lykta er en annen sak :D 
264D2AE1-42AB-4A39-83B1-16F9A742ED6D.thumb.jpeg.a0ee2080e0a6c21191790f0f2068834e.jpeg

Endret av Snagg30
Skrevet

Begynt med laserlys bak i stedet nå da. I følge Autogefuhl så er det ikke laserlys på G2* LCI... Nå er det LED Matrix som gjelder. (Men der får man vel ikke laserlys bak heller da ;) )

Skrevet

@mslello reagerte på det jeg og da jeg spekket den røde på forrige side. Og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner et snev av byttelyst kun pga skjermen på dashen. Utvendig, joda pen facelift. Men ikke nok til må-ha begjæret våkner. 

Skrevet

Jeg synes nå Bmw vingler med alle disse spesielle utgavene. 
E46 kom i vanlig M3, Comp, CS og CSL. E92 kom i vanlig M3, Comp og GTS. F82 kom i vanlig M3, Comp, CS og GTS. Og nå bringer de tilbake CSL. Hvorfor har ikke E92 og F82 kommet som CSL…

Skrevet
5 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Jeg synes nå Bmw vingler med alle disse spesielle utgavene. 
E46 kom i vanlig M3, Comp, CS og CSL. E92 kom i vanlig M3, Comp og GTS. F82 kom i vanlig M3, Comp, CS og GTS. Og nå bringer de tilbake CSL. Hvorfor har ikke E92 og F82 kommet som CSL…

Du glemte E46 M3 GTR og E90 M3 CRT 🤪

Skrevet

Det var mye bil bak bakdørene der, litt snodige proposjoner. Det ser iallfall ikke ut som noen BMW, dette kunne vært hva som helst 😅

Skrevet

Litt merkelig ettersom modellen knapt har blitt utlevert til kunder. Burde jo vært enklere å bare gitt den dette dashbordet fra begynnelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...