Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.

awt
 Share

Anbefalte innlegg

Blir bra når BMW kommer med sånn alpina stickers man kan kjøpe som tillegg. At det er en bro i mellom de ekte Alpina man kan ta steget opp til. 

316 med Alpina stickers. Må bli tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, LP760 skrev:

Blir bra når BMW kommer med sånn alpina stickers man kan kjøpe som tillegg. At det er en bro i mellom de ekte Alpina man kan ta steget opp til. 

316 med Alpina stickers. Må bli tøft!

Alpina striper kan man kjøpe på Koed.no og montere på en Renault Clio om man vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Marius2002 skrev:

@Mr. Erling Sidespor her, men fytti… for en flott Z4! De felgene sitter også som et skudd! 🙌

4 timer siden, Peak skrev:

Enig her, noen av de bedre felgene BMW har levert den senere tiden.

Takk.
Utseende på denne felgen:  19" M LMR Double-spoke  er vellykket, men i sort, som her, mener jeg det vellykkede utseende blir skjult.
Altså ''popper'' ikke ut!
image.thumb.png.030fcd708fe7114108db8dc3c2788920.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Saltkjelen skrev:

Om vi legger dette utsagnet til grunn, er ikke F87 M2 og E82 1M en "vassekte M-bil", mens Z8, X5/6/7 M60i etc. er "vassekte M-biler". BMW har vannet ut dette og sannsynligvis derfor gjort det slik at en Z4 M40i er en M-bil på lik linje med en "vassekte M" (med ett tall bak). Det er vel ikke uten grunn at amerikanerne nå kaller M for Marketing og ikke Motorsport lenger, noe jeg egentlig mener er et passende ord når man ser på hva BMW har levert med G90 M5 og G09 XM.

BMW har denne oversikt over dekk størrelser og type modeller.
Interessant å konstatere hva BMW kaller ''M'' modell.

Skjermbilde 2024-12-06 143207.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mr. Erling skrev:

Takk.
Utseende på denne felgen:  19" M LMR Double-spoke  er vellykket, men i sort, som her, mener jeg det vellykkede utseende blir skjult.
Altså ''popper'' ikke ut!
image.thumb.png.030fcd708fe7114108db8dc3c2788920.png

Det har du helt rett i, sorte felger kler få om noen i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne postingen (bildet) fra 2021 på en Z4 tråd på  ''Bimmerpost.com''

Der beklager de seg over at ikke BMW vil lage en M- Motorsport versjon av BMWs eneste sportsbil; Z4!
Der påståes det: (fritt oversatt) ''///M handler ikke lenger om ///Motorsport, men heller  //Markedsførings gimmicker-''!

Skjermbilde 2024-12-08 195617.png

Skjermbilde 2024-12-08 194814.png

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Saltkjelen skrev:

@mslello Litt synd man ikke kom i gang med en i4 M på denne generasjonen, for dette konseptet ser virkelig bøllete ut. :) 

Ja, bøllete var bra beskrivelse! Har litt å leve opp til her Neue klasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Saltkjelen said:

Nei, hadde det vært opp til den hardeste kjernen, skulle man vel aller helst hatt vindusviskere som gikk på diesel! :D 

Den harde kjernen dør nok med min generasjon.
Men ikke avskriv gubbeavdelingen helt. Jeg kjøpte jo min første dieselbil i 2023. Kun 20 år etter «alle andre». Kanskje 2043 blir mitt EV år? 

Viktig å ikke forhaste seg…

IMG_5674.thumb.jpeg.1957c594d60d23e09d4c85462da58344.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, *MrB* said:

Ser de pusher dette aktivt på instagram om dagen. De skal ha kred for å ikke legge kunstig motorlyd på da, men på den annen side: en bil som låter som sentrifugen i kjelleren blir ikke min søndagskamerat, for å si det sånn....

Vel noen elbiler høres ut som trimmet støvsuger og, faller det mer i din smak? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...