LP760 Skrevet Desember 6 Share Skrevet Desember 6 Blir bra når BMW kommer med sånn alpina stickers man kan kjøpe som tillegg. At det er en bro i mellom de ekte Alpina man kan ta steget opp til. 316 med Alpina stickers. Må bli tøft! Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 6 Share Skrevet Desember 6 34 minutter siden, LP760 skrev: Blir bra når BMW kommer med sånn alpina stickers man kan kjøpe som tillegg. At det er en bro i mellom de ekte Alpina man kan ta steget opp til. 316 med Alpina stickers. Må bli tøft! Alpina striper kan man kjøpe på Koed.no og montere på en Renault Clio om man vil... mr.pingu og Mr. Erling reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Desember 6 Share Skrevet Desember 6 5 timer siden, Marius2002 skrev: @Mr. Erling Sidespor her, men fytti… for en flott Z4! De felgene sitter også som et skudd! 🙌 4 timer siden, Peak skrev: Enig her, noen av de bedre felgene BMW har levert den senere tiden. Takk. Utseende på denne felgen: 19" M LMR Double-spoke er vellykket, men i sort, som her, mener jeg det vellykkede utseende blir skjult. Altså ''popper'' ikke ut! fupsaker, Marius2002 og Ron Jeremy reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Desember 6 Share Skrevet Desember 6 6 timer siden, Saltkjelen skrev: Om vi legger dette utsagnet til grunn, er ikke F87 M2 og E82 1M en "vassekte M-bil", mens Z8, X5/6/7 M60i etc. er "vassekte M-biler". BMW har vannet ut dette og sannsynligvis derfor gjort det slik at en Z4 M40i er en M-bil på lik linje med en "vassekte M" (med ett tall bak). Det er vel ikke uten grunn at amerikanerne nå kaller M for Marketing og ikke Motorsport lenger, noe jeg egentlig mener er et passende ord når man ser på hva BMW har levert med G90 M5 og G09 XM. BMW har denne oversikt over dekk størrelser og type modeller. Interessant å konstatere hva BMW kaller ''M'' modell. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 6 Share Skrevet Desember 6 2 timer siden, Mr. Erling skrev: Takk. Utseende på denne felgen: 19" M LMR Double-spoke er vellykket, men i sort, som her, mener jeg det vellykkede utseende blir skjult. Altså ''popper'' ikke ut! Det har du helt rett i, sorte felger kler få om noen i det hele tatt. GtiGtr, Mr. Erling, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Desember 6 Share Skrevet Desember 6 (endret) 5 hours ago, Fredrik 90 said: Alpina striper kan man kjøpe på Koed.no og montere på en Renault Clio om man vil... Vurdere det sterkt på vår Renault nå 😂 Takk for godt innspill ☺️ Endret Desember 6 av mr.pingu Mr. Erling, Fredrik 90 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Desember 8 Share Skrevet Desember 8 (endret) Kom over denne postingen (bildet) fra 2021 på en Z4 tråd på ''Bimmerpost.com'' Der beklager de seg over at ikke BMW vil lage en M- Motorsport versjon av BMWs eneste sportsbil; Z4! Der påståes det: (fritt oversatt) ''///M handler ikke lenger om ///Motorsport, men heller //Markedsførings gimmicker-''! Endret Desember 8 av Mr. Erling fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Desember 9 Share Skrevet Desember 9 My spennende på gang! For oss som også like elektrisk iallfall.. Skulle fått på M hjul og bredda i4'n litt Lars S, Dusy, Ron Jeremy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 9 Share Skrevet Desember 9 @mslello Litt synd man ikke kom i gang med en i4 M på denne generasjonen, for dette konseptet ser virkelig bøllete ut. Ron Jeremy, Marius2002 og mslello reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Desember 9 Share Skrevet Desember 9 33 minutter siden, Saltkjelen skrev: @mslello Litt synd man ikke kom i gang med en i4 M på denne generasjonen, for dette konseptet ser virkelig bøllete ut. Ja, bøllete var bra beskrivelse! Har litt å leve opp til her Neue klasse Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 9 Share Skrevet Desember 9 Ser de pusher dette aktivt på instagram om dagen. De skal ha kred for å ikke legge kunstig motorlyd på da, men på den annen side: en bil som låter som sentrifugen i kjelleren blir ikke min søndagskamerat, for å si det sånn.... Mr. Erling, papertiger, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 1 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 9 Share Skrevet Desember 9 Nei, hadde det vært opp til den hardeste kjernen, skulle man vel aller helst hatt vindusviskere som gikk på diesel! Eivind92, Ron Jeremy, sveigis og 7 andre reagerte på dette 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 9 Share Skrevet Desember 9 7 timer siden, Saltkjelen skrev: Nei, hadde det vært opp til den hardeste kjernen, skulle man vel aller helst hatt vindusviskere som gikk på diesel! Lincolnen min har hydrauliske viskere😏 mr.pingu, Marius2002, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 9 Share Skrevet Desember 9 8 hours ago, Saltkjelen said: Nei, hadde det vært opp til den hardeste kjernen, skulle man vel aller helst hatt vindusviskere som gikk på diesel! Den harde kjernen dør nok med min generasjon. Men ikke avskriv gubbeavdelingen helt. Jeg kjøpte jo min første dieselbil i 2023. Kun 20 år etter «alle andre». Kanskje 2043 blir mitt EV år? Viktig å ikke forhaste seg… GtiGtr, Mr. Erling, Saltkjelen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Desember 9 Share Skrevet Desember 9 8 hours ago, *MrB* said: Ser de pusher dette aktivt på instagram om dagen. De skal ha kred for å ikke legge kunstig motorlyd på da, men på den annen side: en bil som låter som sentrifugen i kjelleren blir ikke min søndagskamerat, for å si det sånn.... Vel noen elbiler høres ut som trimmet støvsuger og, faller det mer i din smak? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå