Saltkjelen Skrevet Fredag kl. 06:42 Skrevet Fredag kl. 06:42 13 timer siden, Fredrik 90 skrev: Nå som de er i gang med å rydde opp så tror jeg vi må sende de en liste over resten også. Kanskje kan det bli bil av G60 også 😉 Det går neppe. I så tilfelle må de kjøre bilen innom car-o-lineren så de får strukket ut påkjørselen bakfra med 20-25cm. Det beste er nok å gå tilbake til tegnebrettet og økse modellen allerede med et kortere livsløp slik som med F15. Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2
StigJ Skrevet Fredag kl. 08:15 Skrevet Fredag kl. 08:15 På 27.3.2025 den 7.43, Saltkjelen skrev: BMW har skjønt at finishen på dette var dårlig og endret på dette fra mars-produksjonen i år. Det er fortsatt plast, men det ser i det minste hakket mer forseggjort ut når det er lakkert. Nå som Audi har gått ut og anerkjent at interiørkvaliteten deres er/har vært dårlig, skal det bli spennende å se om BMW gjør det samme etter hvert. Før: Nå: Nice oppgradering! 🤣 Nye paneler rett fra Fruugo? fupsaker, Saltkjelen, BMWE39turbo og 4 andre reagerte på dette 7
Fredrik 90 Skrevet Fredag kl. 10:40 Skrevet Fredag kl. 10:40 3 timer siden, Saltkjelen skrev: Det går neppe. I så tilfelle må de kjøre bilen innom car-o-lineren så de får strukket ut påkjørselen bakfra med 20-25cm. Det beste er nok å gå tilbake til tegnebrettet og økse modellen allerede med et kortere livsløp slik som med F15. Enig der, men akkurat det løser man fint ved å kjøpe Touringen i stede. Når sant skal sies så hadde vel både du og jeg med flere valgt Touring hvis man skulle kjøpt ny 5er. Jeg må iallfall innrømme at designet på Touring har vokst på meg og at bilen i dag frem står som "grei" så lenge farge, felger og spec er riktig. F eks sort M-sport med den vanlige grillen med stående riller, da ser den sånn passe grei ut. Men det er alle løsningene under skallet og kostnadskuttene ellers som er min store kjepphest når det kommer til denne modellen.
*MrB* Skrevet Fredag kl. 12:34 Skrevet Fredag kl. 12:34 1 hour ago, Fredrik 90 said: Enig der, men akkurat det løser man fint ved å kjøpe Touringen i stede. Når sant skal sies så hadde vel både du og jeg med flere valgt Touring hvis man skulle kjøpt ny 5er. Jeg må iallfall innrømme at designet på Touring har vokst på meg og at bilen i dag frem står som "grei" så lenge farge, felger og spec er riktig. F eks sort M-sport med den vanlige grillen med stående riller, da ser den sånn passe grei ut. Tja. Jeg vet nå ikke. Det er noe billig, asiatisk over touringen også. Den er mindre mislykket enn sedan, men mitt "skryt" stopper der. Saltkjelen, Skulebollen og GtiGtr reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå