Snagg30 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 8 minutter siden, KireS skrev: bruke mellomlegget på en sommerbil(som jeg har gjort) Spennende! Har du skrevet noe om dette et sted? Ikke fått det med meg om så
KireS Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) 6 minutter siden, Snagg30 skrev: Spennende! Har du skrevet noe om dette et sted? Ikke fått det med meg om så Ble AMCAR denne gangen:) Står i garasjen og teller ned til veier er kostet Endret 2 timer siden av KireS
Snagg30 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 3 minutter siden, KireS skrev: Ble AMCAR denne gangen:) Står i garasjen og teller ned til veier er kostet Ta turen til Ålesund her ligger all grus fast i mine cup2 dekk hvilke kjøpte du? KireS reagerte på dette 1
KireS Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 3 minutter siden, Snagg30 skrev: Ta turen til Ålesund her ligger all grus fast i mine cup2 dekk hvilke kjøpte du? Importerte en en-eiers 06 Mustang GT cab med manuell gått 55k km. laffe og Snagg30 reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 50 minutter siden, KireS skrev: Er litt av det du beskriver @Olaandref som er problemet. Hvis det uansett føles som en generisk transport maskin, da kan jeg heller kjøpe en Tesla eller lignende og bruke mellomlegget på en sommerbil(som jeg har gjort). Før fikk man en betraktelig bedre drivlinje, interiør kvalitet osv ved å legge mere penger på bordet og kjøpe en BMW. Ser ikke helt at man får det lengre på de nye modellene. Det første jeg sa til selgeren når han spurte om hva jeg syntes var at det gir ikke meg følelsen av å sette meg i en BMW, det som har gjort at jeg har endt opp med BMW siste 4 bilene jeg har eid er nettopp den følelse som kun BMW har klart å gi meg. Det skal sies at med oppgradert interiør og med 22" hjul så hevet den seg kraftig i inntrykket, men kjøremessig vil den fortsatt gi den samme følelsen. Jeg har ikke prøvd Tesla og kan ikke sammenligne, IX3en er nok en meget bra elbil, men for min del manglet det noe, hadde jeg vært på jakt etter en slik type bil hadde den nok uansett stått høyt på lista, men jeg må si at X3 M40i som jeg hadde fremstod som en mer premium bil, og langt mer spennende å kjøre. Rekkevidde messig var det ganske betryggende at 865km lyste mot meg når jeg satte meg inn, i følge selger hadde de sett over 900km på fulladet bil, til tross for at de kun hadde blitt brukt til prøvekjøring av mange forskjellige personer, akkurat det er imponerende tall. KireS og laffe reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå