Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Lars89 skrev:

E39 528i/Alpina/M5

M5? 

Skrevet
1 time siden, Lars89 skrev:

Typisk sånn "alle" entusiast-E39er så ut for noen år siden. 

For ikke å snakke om krom ringer rundt speedometer klokkene 😂 Hele denne bilen er som tatt ut av 2007 😅

Skrevet
55 minutter siden, KireS skrev:

Denne så jo veldig pen ut. Mye morro for pengene tror jeg.

Den var lekker og endelig en som har de rette setene, klima manglet vel men bilen virket hel og pen 🤩 en klassiker dette

Skrevet
13 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Den var lekker og endelig en som har de rette setene, klima manglet vel men bilen virket hel og pen 🤩 en klassiker dette

Ja, sendte inn søknad innad i heimen på denne - det blir ikke handel, men enighet om at bilen var kanontøff. :lol: 
Flott Z3, uten tvil. Tror de som kjøper den blir meget fornøyd. Er man på utkikk så er det bare å handle!! :D 

Skrevet (endret)
22 minutter siden, Marius2002 skrev:

Ja, sendte inn søknad innad i heimen på denne - det blir ikke handel, men enighet om at bilen var kanontøff. :lol: 
Flott Z3, uten tvil. Tror de som kjøper den blir meget fornøyd. Er man på utkikk så er det bare å handle!! :D 

Screenshot_20251029_105930_Messenger.thumb.jpg.273456b821b6a5927164fc76c5d4c896.jpg

Legger ved ett forholdsvis ferskt skjermbilde av en samtale med fruen hvor hun var på jobb lykkelig uvitende om at jeg forhørte meg om priser på div. G81 på Finn. Rakk akkurat og sende henne Finn.no linken til bilen før jeg og selger litt brått og uventet plutselig ble enige om pris og levering😬 

Vi er lykkelig gift med felles økonomi, moralen er:

Enklere og få tilgivelse eller tillatelse. 

Med disse velvalgte ord ønsker jeg deg lykke til med fruen og gratulerer med en velfortjent cab 😇🥳

Endret av Skulebollen
Skrevet (endret)

@Skulebollen haha herlig :D Vi er lykkelig og felles økonomi her også. Jeg kjøper inn og ber om tilgivelse her også, det er slik det skal(må?) være! :) Angående nevnte Z3 så har vi egentlig ikke plass og det jeg kunne fått til av plass tok campingvognen vi(les: jeg) kjøpte i høst. Men lov å vindusshoppe, satser på BMW som hovedbil istedenfor! 

Ellers flott M3 dere/du har skaffet! :D

Endret av Marius2002
Skrevet
1 hour ago, Skulebollen said:

Screenshot_20251029_105930_Messenger.thumb.jpg.273456b821b6a5927164fc76c5d4c896.jpg

Legger ved ett forholdsvis ferskt skjermbilde av en samtale med fruen hvor hun var på jobb lykkelig uvitende om at jeg forhørte meg om priser på div. G81 på Finn. Rakk akkurat og sende henne Finn.no linken til bilen før jeg og selger litt brått og uventet plutselig ble enige om pris og levering😬 

Vi er lykkelig gift med felles økonomi, moralen er:

Enklere og få tilgivelse eller tillatelse. 

Med disse velvalgte ord ønsker jeg deg lykke til med fruen og gratulerer med en velfortjent cab 😇🥳

Ut av denne samtalen var det faktisk reinhaldskostnadene eg var mest interessert i å få vite noko om 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...