Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, ehaugsnes skrev:

Har lekt med tanken på og bytte ut e65’n i denne, men får meg ikke til og «nedgradere» såpass, selv om ingenting slår e38 på utseendet

Ja det hadde blitt tidenes nedgradering ja😂 betale dobbelt så my for halvparten så bra bil

Skrevet
8 hours ago, HenrikSolberg said:

En del "Firmaer" som har eid den.

02.09.2026

Eier
Arya Tofik Mahmod
Adresse
Deichmansgate 150, 3924 Porsgrunn

01.09.2026

Tidligere eier
ATM AUTO AS

25.08.2026

Tidligere eier
NETTBIL AS

05.08.2026

Tidligere eier
Parin Hassan Karim

24.07.2026

Tidligere eier
Arya Tofik Mahmod

24.07.2026

Tidligere eier
ATM AUTO AS

24.07.2026

Tidligere eier
NETTBIL AS

23.09.2023

Tidligere eier
Alikhan Aslanovitsj Elmurzajev

23.09.2023

Tidligere eier
MOTORKOMPANIET FREDRIKSTAD AS

12.06.2023

Tidligere eier
Lars Ivar Hovland

06.06.2023

Tidligere eier
MOTORKOMPANIET FREDRIKSTAD AS

05.06.2023

Tidligere eier
NETTBIL AS

06.03.2023

Tidligere eier
Atrin Eslamiyan Moghadam

02.03.2023

Tidligere eier
ANKA AUTO AS

01.10.2021

Tidligere eier
Daniel Melby Langbråten

03.07.2020

Tidligere eier
Emil Kristiansen
Tidligere medeier
Lene Christin Johansen

03.07.2020

Tidligere eier
AUTO BÆRUM AS

21.03.2020

Tidligere eier
Raymond Frivåg

24.07.2017

Første registrerte eier
Paul Hansen
Skrevet

Kjenner jeg får fullstendig avsmak når jeg ser sånn type "felleshøl"-eierhistorikk. Ikke nok med at den verifiserte finn-brukeren også er "Samuel", men dette stemmer åpenbart ikke overens med eierbildet. Ser også at eier av nevnte M5 skriver på facebook at den selges grunnet "studier i utlandet". Det er jo smått fascinerende at man knappe to uker etter kjøp brått finner ut at man skal flytte og studere i utlandet. "Nettbil -> ATM -> Aria T. M." går igjen to ganger. Bil kjøpt billig på Nettbil av ASet, solgt med marginal fortjeneste til seg selv som privatperson og selger bilen privat med skattefri gevinst. Fin løsning det.. :) 

Skrevet
37 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Kjenner jeg får fullstendig avsmak når jeg ser sånn type "felleshøl"-eierhistorikk. Ikke nok med at den verifiserte finn-brukeren også er "Samuel", men dette stemmer åpenbart ikke overens med eierbildet. Ser også at eier av nevnte M5 skriver på facebook at den selges grunnet "studier i utlandet". Det er jo smått fascinerende at man knappe to uker etter kjøp brått finner ut at man skal flytte og studere i utlandet. "Nettbil -> ATM -> Aria T. M." går igjen to ganger. Bil kjøpt billig på Nettbil av ASet, solgt med marginal fortjeneste til seg selv som privatperson og selger bilen privat med skattefri gevinst. Fin løsning det.. :) 

Jeg tipper at den mest ressurssterke på den lista der er Paul Hansen og at bilen i perioden frem til 2020 hadde ett ganske godt liv. Etter det tok det mildt sagt litt av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...