Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

På 26.11.2021 den 23.03, E.C. skrev:

Det føles alltid veldig merkelig når folk som skal flippe en bil forteller om bilen som om de har hatt den i 10 år. Aldri x og y, alltid z. 

Ser ut som annonseteksten er ren klipp & lim, han orket nok ikke skrive sin egen hvis han bare skal tjene 130.000,- 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Snagg30 skrev:

Alpina er vel cirka noe av det vanskeligste å selge i Norge? Så kanskje ikke en bil jeg ville kjøpt om jeg hadde kort perspektiv på eierskapet.

Mulig det bare er meg, men aldri helt forstått fascinasjonen for Alpina. Virker å være en greie for puristene her fra forumet (men likevel ytterst få selv her inne som kjøper en). Utseendemessig appellerer det ikke til meg (foruten de siste års modellene som i større grad er basert på M-sport) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Walkabout skrev:

Alpina er vel cirka noe av det vanskeligste å selge i Norge? Så kanskje ikke en bil jeg ville kjøpt om jeg hadde kort perspektiv på eierskapet.

Mulig det bare er meg, men aldri helt forstått fascinasjonen for Alpina. Virker å være en greie for puristene her fra forumet (men likevel ytterst få selv her inne som kjøper en). Utseendemessig appellerer det ikke til meg (foruten de siste års modellene som i større grad er basert på M-sport) :) 

Va mest ment som spøk, er ikke lenge til han får levering av sin i4 og jeg vet han elsker Alpina! 

Jeg personlig liker mye av det Alpina selger,  denne 4-serien syne jeg er rålekker men hadde foretrukket om de lagde M-sport versjon av denne. Jeg tror kanskje jeg hadde eid en om de var mer tilgjengelig og enklere å selge, er jo kun for spesielt interesserte og svært få har peiling på hva det er. Men G21/31 hadde virkelig vært noe :) 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snagg30 skrev:

Va mest ment som spøk, er ikke lenge til han får levering av sin i4 og jeg vet han elsker Alpina! 

Jeg personlig liker mye av det Alpina selger,  denne 4-serien syne jeg er rålekker men hadde foretrukket om de lagde M-sport versjon av denne. Jeg tror kanskje jeg hadde eid en om de var mer tilgjengelig og enklere å selge, er jo kun for spesielt interesserte og svært få har peiling på hva det er. Men G21/31 hadde virkelig vært noe :) 

Nå liker jeg deg ikke lengre @Walkabout :D Dust at du ikke liker Alpina! 😛 Neida, Alpina ligger mitt hjerte nærmest, da det er så sabla unikt. Men, du har helt rett: For et kort eierskap er det nesten idioti, da det tar voldsomt lang tid å selge, gjerne fordi de fleste er greit overpriset. Det er mulig å få en D3 LCI Touring inn for i overkant av 500k, og da åpner markedet seg for å selge de relativt enkelt. 

@Snagg30 Du er god som gull, kjenner meg nå litt for godt etter voldsomt mye gode samtaler de siste månedene. Men jeg håper at bilen min snart produseres. Og da skyter vel kona meg om jeg kjøper noe i mellomtiden. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Walkabout skrev:

Alpina er vel cirka noe av det vanskeligste å selge i Norge?

Ja, det er som du sier - Alpina er for "puristene" som er villige til å betale litt ekstra for det man har litt ekstra interesse for. Det er bare 9 Alpina B4 (inkl 2 B4S) i Norge i dag og 248 BMW M4 (i følge regnr.info ), så det er nok en langt større kjøpergruppe for M-bilene. En annen utfordring for Alpina er at de faller mellom M-sport og M; hvorfor kjøpe B4, når 435/440 er billigere og M4 er bare litt dyrere?

Jeg ville ikke tatt sjansen på å kjøpe en Alpina og satse på å få solgt etter noen måneder..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Emilsen skrev:

Det var da litt av et innpress på bakfelgene 😛 Må jo omtrent 10 cm ut

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=238731243

Tror det der må være standard X5 med skjermbredder fenomen. Mine hjul sitter like langt inne på vinteren, men det blir jo desto hyggeligere til sommeren når man fint får plass til 12" bred felg og 335-dekk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Ingvaldsen skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=239845274&showContactInfo=true

bil med uknuselig motor, og uten registerproblemer

Var da ekstremt mye "M" detaljer / klistremerker rundt om 😂 hele utsiden å innsiden. Å hva er det på bakluka ... ADA2B650-AF61-4186-84E4-6915936E6359.thumb.jpeg.e1ce9832de148a10b7a24a27f988b3a9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, liffi skrev:

Var da ekstremt mye "M" detaljer / klistremerker rundt om 😂 hele utsiden å innsiden. Å hva er det på bakluka ...

Det er jo en "Sport-minded-powered-by-M-Motorsport-BMW-M-turbo-320d-xDrive"-utgave… Hallo, det burde jo du også visst :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...