Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Snagg30 skrev:

Her inne er jo det biler fra under 50.000kr til 2.000.000kr så tror ingen hadde blitt noe overrasket over en 7-serie med V8 til 600.000kr 

Jeg ser den. Folk er forskjellige, noen sitter nok og tenker den kunne kostet mye mer og likevel bli solgt rimelig fort.. Men er det ikke litt det som er artig da, at folk er ulike og har forskjellig smak i bil?

 

5 minutter siden, Snagg30 skrev:

 Noen prioriterer bil mer en andre, vi har en mye dyrere bil en denne 7-serien men det er en ren prioritering fra vår side. Dette vil helt sikkert forandre seg med tiden vil jeg tro

Ja helt klart, det er vel også forskjellige grunner til at folk har dyre biler. Og det respekterer jeg 100%, selv kunne jeg feks gjerne hatt en noe dyr E31 850CSi (med riktige specs) om sjansen hadde bydd seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Reef89 skrev:

Hvorfor kommenterer du da når du mener dette ikke er en fin pris/ og eller bil for deg, men så fikk du "motstand" etterpå, da var det plutselig helt greit 😂
Langt off nå, men måtte bare.

Det er vel en tråd for å diskutere bilene som postes også? Selvom man personlig ikke kunne hatt bilen det linkes til må det da være greit å poste.. Er da ikke noe OT ved det :)

Ja jøss, jeg gav totalt etter når jeg "møtte motstand".. Jeg prøvde å forklare hva jeg mente, at det sikkert er en "fin pris" for noen men det er for dyrt for meg. Det må da være en ærlig sak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke veldig inn i x5 markedet, men. Etter å ha sett annonsen så ser jeg hvert fall at det er 12v uttak bak :P

Syns ikke prisen er så avskrekkende? Ser bilen har m57. Litt synd den ikke har CIC siden den er produsert så sent. Mulig man ikke fikk m57 og cic på e70? 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=243361179

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser nypris på den 750en, som er oppimot 2 mill ( min 730 ligger på ca. 1.7 ink. vinterhjul ) og tenker over hva den har tapt seg på 4-5 år og 80k km 😅 og som nevnt i annonsen er den priset som en 530e..

7 serie er Latterlig mye bil for pengene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Skulebollen skrev:

Når man ser nypris på den 750en, som er oppimot 2 mill ( min 730 ligger på ca. 1.7 ink. vinterhjul ) og tenker over hva den har tapt seg på 4-5 år og 80k km 😅 og som nevnt i annonsen er den priset som en 530e..

7 serie er Latterlig mye bil for pengene! 

Hadde jeg sett denne før jeg fikk tilbud om iX3 burde det vel være mulig å ha et kort og artig eierskap før i4 kommer. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

@tennbrikket

 

her er den perfekte x5 med m57 vist man ser bort i fra farge,  eller den har ikke noe farge🤪

BMW X5 - https://www.finn.no/239396543
 

og den har cic 😁nummere før jeg tok kontakt pga 3,5t

Nå skal jeg ut på dypt farvann her, men har denne CIC? Syns det ligner utrolig mye på CCC, grafikk og kontrolleren, har jo kun meny knapp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, tennbrikket skrev:

Nå skal jeg ut på dypt farvann her, men har denne CIC? Syns det ligner utrolig mye på CCC, grafikk og kontrolleren, har jo kun meny knapp?

Her har hukommelsen sviktet😂 

 

men det er fortsatt den perfekte x5, men da først etter @TRF har  lagt sin hånd på den.

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...