Slavearbeider'n Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 4 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Look out, we've got a master of PhotoShop over here Er da fint med beige(ish) interiør til mørkeblå bil? Ikke? Ikke med brunt gulvteppe. Sort teppe hadde løfte interiøret mange hakk Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev: Ikke med brunt gulvteppe. Sort teppe hadde løfte interiøret mange hakk Det er omtrent slik interiøret (seter, gulvteppe og matter) ser ut i E36en min og jeg synes det er kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 (endret) 13 minutter siden, Daniel. skrev: Min opplevelse av å se på denne annonsen gikk sånn ca. slik Finn tråden er interessant på den måten at de fleste her inne blir av en eller annen grunn helt hinsides kravstor til bilene som blir linket her, men den eneste som selv har en perfekt bil på bimmers er muligens @Ampera sin F90 ellers er det ingen med en 100% komplett bil her inne, i mine øyne. Edit: @Walkabout sin M4 og @Saltkjelen sin F11 er vell helt der oppe de og. Og dette var ikke direkte til deg Daniel! Ivory white hadde vært innertier på denne bilen selv om jeg likte total pakka på denne svært godt. Endret Februar 4, 2022 av Snagg30 ///M-ini95, Blinklys, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 (endret) 24 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Look out, we've got a master of PhotoShop over here Er da fint med beige(ish) interiør til mørkeblå bil? Ikke? Den type beige interiør syns jeg ikke er fint nei, spesielt ikke når det er så mye av det. Må være nærmere hvitt (som f.eks Oyster i E9x og F1x) og kun være setene + skinn delen av dørtrekkene mens resten svart. 16 minutter siden, Snagg30 skrev: Finn tråden er interessant på den måten at de fleste her inne blir av en eller annen grunn helt hinsides kravstor til bilene som blir linket her, men den eneste som selv har en perfekt bil på bimmers er muligens @Ampera sin F90 ellers er det ingen med en 100% komplett bil her inne, i mine øyne. Edit: @Walkabout sin M4 og @Saltkjelen sin F11 er vell helt der oppe de og. Og dette var ikke direkte til deg Daniel! Ivory white hadde vært innertier på denne bilen selv om jeg likte total pakka på denne svært godt. Joda, ser hva du mener 😛 Lett å kritisere andre biler og samtidig se for seg hvordan en selv hadde satt sammen den bilen det gjelder, selv om man ikke sitter med den perfekte bilen selv. Men nå er det vel ikke kravstort å pirke på interiørfargen? 🤔 Hvitt eller brunt interiør hadde absolutt gjort seg i den G31n der ja Endret Februar 4, 2022 av Daniel. ahj og Blinklys reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 3 minutter siden, Daniel. skrev: Men nå er det vel ikke kravstort å pirke på interiørfargen? 🤔 Overhode ikke, at jeg tok opp det med å vær kravstor hadde ingenting med deg å gjør. Har tenkt på det før også postet jeg det nå Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 (endret) Her er en blå E32 730i med manuelt gir https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=244587674 Endret Februar 4, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 (endret) Her er interiørbilder av F10 som er utenom det normale. Gulvteppe og gulvmatter i velurchampagne II. Takforing, a/-b/-c søylebeklædning, solskjermer, brytelysdeksel (Sedan), pakkehylle (Sedan), i Alcantara champagne. Tror ikke det finnes noen her inne, som hadde bestilt bil med denne fargekombinasjon! 😇 Endret Februar 4, 2022 av Ampera fupsaker, KireS og Blinklys reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Personlig skulle jeg gjerne sett flere BMW modeller med dette maritime interiøret fra E53. Kanskje den fineste BMW’en jeg noensinne har sett, kombinasjonen av nattblå lakk på en E53 sammen med champagne interiør er slående sammen med disse teak listene. Blinklys, Ampera, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Man fikk samme treverk i Z4, og der har man større flater også. Likte det ikke før, men nå synes jeg det ser stilig ut. Blinklys, Ampera, Ron Jeremy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 (endret) Her er en 320i cab, i fargen blå.. Muligens en fin bil https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=243411734 Endret Februar 4, 2022 av GreenE36Cab fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Var vel bare X5, 7-serie og Z4 som fikk sånn Maritime Edition, ja 🤔 Er i hvertfall en 3.0i og 4.8is her i landet 😅 https://www.finn.no/44159940 https://www.finn.no/41741771 awt og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Lurte først hva de selgerne der hadde røkt. 😀 Daniel. og Blinklys reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 6 minutter siden, awt skrev: Lurte først hva de selgerne der hadde røkt. 😀 Haha, burde kanskje ha nevnt at det var gamle annonser ja 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 (endret) Ang den 730i'en som jeg postet over der, er det noen som har peiling på statistikk for hvor mange slike som ble laget? Hva gang jeg ser en E32 V8 med manuelt gir får jeg inntrykk av at de er veldig sjeldne men det er jo ikke sikkert om ingen vet hvor mange som er laget Endret Februar 5, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 37 minutter siden, awt skrev: Man fikk samme treverk i Z4, og der har man større flater også. Likte det ikke før, men nå synes jeg det ser stilig ut. Når jeg så dette bildet ,minnet det meg automatisk på tiden jeg hadde som båtbygger / dekkmontør på Windy Boats 😊 And-reas, Blinklys, Ampera og 2 andre reagerte på dette 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå