Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Noen som forstår hvorfor denne ikke blir solgt? 😐

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=239600013

røde kalipere, 760i endestusser og senkesett står nevnt i annonsen. Kundegruppen av nyere 7er serie foretrekker muligens biler uten disse "oppgraderingene" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HenrikSolberg skrev:

Noen som forstår hvorfor denne ikke blir solgt? 😐

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=239600013

Tja, bruke 7-serier…særlig 730d og andre innstegsmodeller har jo en tendens til å bli radioaktive på bruktmarkedet med mindre de er latterlig billige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HenrikSolberg skrev:

Men tenker priser er såpass god at det burde gå.

7-er er håpløst å selge, så jeg skjønner godt at denne ikke er solgt enda. Har hatt min 09' ute på finn i over 2 mnd. Meget velutstyrt og strøken (betydelig penere enn den over her) 730d med kun 122' km. 

La den ut til 230' først, gikk så ned til 220. Har også svart flere med at jeg kan la den gå for 210, uten mer interesse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Marius2002 skrev:

^ ser de skriver gullrekke, samme med den 7ern lengre opp.  Men det er bare 4 knapper på begge. Skal det ikke være 5 for å kalle det gullrekke? Eller?

2A398E14-08D5-491A-9D06-C9F7EE035C2B.jpeg.7d725a2e8b3056945746ad93e366dd30.jpeg
sorry dårlig kvalitet, er fra annonsen

Ja, så det. Tenkte å poste selv.
Gullrekka er kun når man har full knapperekke som nevnt. Skrive noe annet blir helt feil.
 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, E.C. skrev:

Det eneste virkelig bra er acc og nightvision. De resterende tingene på disse "gullrekkene" overgås for min del av bl.a. å ha webasto, varme i ratt, soft close, lyspakke etc.

Føler ikke helt at filholderassistent er det man behøver å skryte av.

Du sier noe der ja, jeg har heller ikke gullrekke. Mangler ACC og filskifter, ikke webasto. Men ellers de andre tingne du nevner. Når det er sagt så "glemmer" en jo tingene, har sikkert brukt NW to ganger siden 2019..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

Det eneste virkelig bra er acc og nightvision. De resterende tingene på disse "gullrekkene" overgås for min del av bl.a. å ha webasto, varme i ratt, soft close, lyspakke etc.

Føler ikke helt at filholderassistent er det man behøver å skryte av.

ACC er jo ikke del av gullrekka, den sitter på rattet. HUD er derimot det - og den desidert viktigste i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...