Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
33 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Herregud for noen dårlige bilder, møkkete bil, mynter liggende i setet, skittent interiør.

Reagerte jeg og på, hvordan er da bilen blitt behandlet sånn ellers. Når jeg ser sånne bilder så er det egentlig nei takk next.

Skrevet
16 minutter siden, Reef89 skrev:

Reagerte jeg og på, hvordan er da bilen blitt behandlet sånn ellers. Når jeg ser sånne bilder så er det egentlig nei takk next.

Registre på eier 22.02.2022, ser ikke ut som bilen er vasket innvendig det siste året.

Skrevet
54 minutter siden, papertiger skrev:

Ja… de fremstår som svært interessante disse. Sikkert tørst som fy, men perfekt kindereggbil!

Faktisk..B58 motoren er ganske økonomisk å kjøre med når man tar effekten tatt i betraktning. En M340i kan kjøres ned på 0,68 på pen langkjøring, slettes ikke galt for en treliters bensin sekser.

Skrevet
5 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Her var det mye som må settes tilbake til originalt igjen, men ellers så ser jo bilen meget strøken ut 😀 

Jeg syns det meste var gjennomført jeg utenom rattet og innvendige listene..

Skrevet
28 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Jeg syns det meste var gjennomført jeg utenom rattet og innvendige listene..

Ja den var helt klart gjennomført, det skal den ha 😀 Personlig foretrekker jeg en slik bil mest mulig original, men det er jo en smaksak 👍

Skrevet
45 minutter siden, E.C. skrev:

Oioi, godbilen til salgs, en hel måned siden fullfinans gikk i boks. Det artige er at ved å finne eieren på FB så framstod han akkurat sånn som jeg hadde tippet.

Slår sjelden feil det der, rare greier 😅 

Det er for meg ett mysterium at folk som kjøper seg en ganske oppegående bil som dette får seg til å gjøre slikt…få den til å se sånn ut. 

Skrevet

Ja, det er rare greier. Skamsenket på luft og med deeeet klistremerket så har du redusert antallet potensielle kjøpere med over 90%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...