Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

@papertiger Lakkerte hjulbuelister, så er den 10/10 utvendig 🤌

Hadde meg med en en lik modifisert hjem fra jobb en gang, bare med 20" Vossen felger og fikk beskjed fra fruen som ikke er det minste interessert i bil at hu foretrakk den fremfor F10n 😅

Heldigvis er BMW 10 ganger lettere å skru på, så blir ikke noe Audi på meg med det første. 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den A6 generasjonen der er en enorm skuffelse kontra F10/11, både i design og kvalitet. Jeg prøvekjørte en 3,0 TDI før jeg kjøpte F10 530d, og på motorveien så støyet den mer enn min E34 fra 1994… A6 har liksom alltid vært underdog i forhold til 5-serie og E klasse som har vært tettere konkurrenter. 

Dagens A6 er ganske lekker, synd alle kjøper e-tron i stede. Tror de går glipp av en bra her 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Saltkjelen skrev:

Ja, de er flotte å se på disse Audiene, men det må være en spøk at det interiøret der har stått i en bil fra 2015. :o

audi-a6-sedan-4-doors-2015-model-interio
P90125067-the-new-bmw-5-series-individua

Er det som er så jævlig synd.. var veldig fornøyd med forrige A8 og kunne gjerne tenkt meg en 11-12 modell.. Men den skjermen er berre nitrist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, ///M-ini95 said:

@papertiger Lakkerte hjulbuelister, så er den 10/10 utvendig 🤌

Hadde meg med en en lik modifisert hjem fra jobb en gang, bare med 20" Vossen felger og fikk beskjed fra fruen som ikke er det minste interessert i bil at hu foretrakk den fremfor F10n 😅

Heldigvis er BMW 10 ganger lettere å skru på, så blir ikke noe Audi på meg med det første. 

Enig. Og de Allroadene er liksom det beste fra to verdener med luftfjæringen sin. Det er interessant da, det med hvordan de er "engineered". Det virker ut fra dette forumet som at BMW generelt er gode å skru på - selv om jeg ikke har så mye å bidra med selv 😛 

8 hours ago, Saltkjelen said:

Ja, de er flotte å se på disse Audiene, men det må være en spøk at det interiøret der har stått i en bil fra 2015. :o

audi-a6-sedan-4-doors-2015-model-interio
P90125067-the-new-bmw-5-series-individua

Forsåvidt enig - skjermløsningen og størrelsen på denne ødelegger hele interiøret. Ellers synes jeg interiøret i seg selv står seg bra. Det virker solid bygget (selv om bilene visstnok ikke er det..) Hadde en LCI utgave med 3-liter diesel som leiebil i Tyskland, og det var ikke bedre skjerm der. Knøttliten.

7 hours ago, Fredrik 90 said:

Den A6 generasjonen der er en enorm skuffelse kontra F10/11, både i design og kvalitet. Jeg prøvekjørte en 3,0 TDI før jeg kjøpte F10 530d, og på motorveien så støyet den mer enn min E34 fra 1994… A6 har liksom alltid vært underdog i forhold til 5-serie og E klasse som har vært tettere konkurrenter. 

Dagens A6 er ganske lekker, synd alle kjøper e-tron i stede. Tror de går glipp av en bra her 😀

Nå kom jeg fra 4-serien så referansepunktet er kanskje ikke det beste, men hadde som nevnt over en facelift 3-liter diesel som leiebil i Tyskland og den fremstod som et godt Autobahnlokomotiv det - med lavt støynivå i min bok. Personlig synes jeg denne generasjonen er mye finere enn den nyeste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, papertiger skrev:

Nå kom jeg fra 4-serien så referansepunktet er kanskje ikke det beste, men hadde som nevnt over en facelift 3-liter diesel som leiebil i Tyskland og den fremstod som et godt Autobahnlokomotiv det - med lavt støynivå i min bok. Personlig synes jeg denne generasjonen er mye finere enn den nyeste. 

Mulig de har gjort forbedringer på faceliften, og veikvaliteten er sikkert bedre på Autobahn enn E18 her hjemme. Men ta F11en din på en Tysklandstur og bilen kommer til å vise sider du trodde den ikke hadde. Man får ikke ut potensialet i en slik bil med den infrastrukturen dere har på vestlandet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Mulig de har gjort forbedringer på faceliften, og veikvaliteten er sikkert bedre på Autobahn enn E18 her hjemme. Men ta F11en din på en Tysklandstur og bilen kommer til å vise sider du trodde den ikke hadde. Man får ikke ut potensialet i en slik bil med den infrastrukturen dere har på vestlandet :) 

Er så enig med deg ang kjøring av F11 på autobahn, har selv kjørt min forrige F11 og F10 på roadtrip gjennom Europa. Helt enorme kjøre egenskaper på de. Norske veier klarer ikke å få frem de egenskapene hehe😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Fredrik 90 said:

Det kommer, det kommer. Krysser fingrene for neste år. Muligens en Købentur i høst allerede. Er helt enig, en slik bil trives absolutt best nedover kontinentet. Samtidig leverer den komfort innover svingete vestlandsveier som 4-serien ikke er i nærheten av å kunne gi. Det være seg setekomfort, demperoppsett og støynivå. Slik en verdsetter på langtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...