Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det der er krise. Jeg liker i grunnen utseendet på nye M2, men dette var totalt katastrofe. 

 

Digg E46 M3 med kul farge, men jeg blir kjempeskeptisk til en bil som har blitt restaurert såpass omfattende og kun gått rett i underkant av 50k. Ikke originalt skinninteriør og bygget om fra SMG 🤷‍♂️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den G87 M2en minna jo mye om min egen F87 i farger osv så mulig jeg er inhabil, men kunne gjerne hatt den hvis man bare hadde fjerna de fæle greiene bak hjulbuene og skrifta på sideskjørta. 

Direkte pen blir den bilen aldri, men den kan bli litt tøff hvis man hiver nok penger på den. 

Prisen er dog helt hinsides. Får se når de koster halvparten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, fupsaker skrev:

340ix til 300k er jo helt latterlig billig, all den tid modeller med vesentlig lavere km-stand koster nord for 430-450k. :) Så relativt skuddsikker motor og deilig lyd burde gi masse "billig" bilglede fremover. 

Heldigvis ikke noe xDrive på den der :) Både dumt og bra at den ikke lå ute når jeg var på utkikk etter bil. F31 340i er noe jeg kunne tenkt meg.

Stemmer, lå f.eks en F30 340i ute tidligere i år til rett under 470k. Ikke M-Sport, halogen lykter, liten navi og ellers sparsomt med utstyr. Den var riktig nok bare kjørt 86.000km da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Daniel. skrev:

Heldigvis ikke noe xDrive på den der :) Både dumt og bra at den ikke lå ute når jeg var på utkikk etter bil. F31 340i er noe jeg kunne tenkt meg.

Stemmer, lå f.eks en F30 340i ute tidligere i år til rett under 470k. Ikke M-Sport, halogen lykter, liten navi og ellers sparsomt med utstyr. Den var riktig nok bare kjørt 86.000km da.

Sorry, min feil. ;) Om den hadde vært norsk hadde den garantert hatt det, da de ikke ble tatt inn uten. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes dårligste bilder. MEN, da jeg var i militæret var jeg ordonnans ved slottet og fikk «ratte» kongens splitter nye E32 750 IL innimellom - typ kjøre den fra Skaugum til slottet, vaske den med natursvamp etter hver bidige tur, kjøre den frem når han eller  sikkerhetsvaktene skulle på tur etc. Hadde et bilde med meg bak rattet også, men det er borte. Husker ikke at han hadde en 735 også, men morsomt med BMW minner.

IMG_8059.jpeg

IMG_8058.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, N.E.W. skrev:

Tidenes dårligste bilder. MEN, da jeg var i militæret var jeg ordonnans ved slottet og fikk «ratte» kongens splitter nye E32 750 IL innimellom - typ kjøre den fra Skaugum til slottet, vaske den med natursvamp etter hver bidige tur, kjøre den frem når han eller  sikkerhetsvaktene skulle på tur etc. Hadde et bilde med meg bak rattet også, men det er borte. Husker ikke at han hadde en 735 også, men morsomt med BMW minner.

IMG_8059.jpeg

IMG_8058.jpeg

Stilig historie 👍 Å ratte E32 750i i Norsk trafikkbilde på denne tiden må ha være ganske episk. Den sto nok bra ut i forhold til Ford Sierra og Volvo 240. Det var vel denne 750en han ble tatt i fartskontroll med også? Den 735en du nevner er vel den som er til salgs nå.

32 minutter siden, Markus E30 skrev:

Den 750n står og dør inni skogen bak en garasje i Spikkestad/Røyken😞

Har prøvd å kjøpe den 2 ganger..

Det er jo isåfall forjævlig… Først og fremst fordi det er en fantastisk bil som fortjener bedre, men også fordi den har en veldig interessant historikk. Jeg føler at i alle andre land så blir biler med så kjente eiere tatt vare på, mens her i Norge så ender de opp i skogen.

Er det den klassiske "jeg skal fikse den opp etterhvert" typen som sitter på denne bilen? Håper noen får tak i den og setter den i stand før det er for sent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...