Olaandref Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) 2 timer siden, Eystein Ose skrev: Ja dette er SVÆRT billig. Tror de bevisst har lagt seg lavt for å prøve å få i gang en budrunde. Langevågen er ikke akkurat landsbygda heller, en liten halvtime fra Ålesund sentrum Samtidig er vel ikke Langevåg veldig ettertraktet heller, potensialet er der forsåvidt, men det virker som det er vanskelig å få til noe, litt forgubbing rett og slett. Ellers samme på Rovde, å bygge nytt der er som å kjøpe fabrikkny bil, prisen faller med det samme du tar over det, og da er det ikke mer å hente fra banken om du har lån til pipa. Er et par stykker som har bygd nytt, og da er det snakk om store hus og, taktsten er langt under byggepris. Men meget flott hus! Endret 11 timer siden av Olaandref
Fredrik 90 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 23 timer siden, ehaugsnes skrev: Tror ikke jeg har sett interiørbilder av en sånn en før nå. Ikke imponert😅 Nei denne er vel kanskje den verste av alle nye BMW når det kommer til interiør kvalitet, en ting er all plasten med noe annet er designet som her helt forferdelig. 12 timer siden, papertiger skrev: banken min holder til der jeg er fra - inni fjordene på sør-Vestlandet. De sier de ofte må gjøre noen krumspring for at folk i det hele tatt skal få lån til å bygge ny bolig - det går som du sier rett og slett ikke opp når byggekostnad overstiger salgstakst før du har satt nøkkelen i døra. Det er ikke et problem der jeg bor nå, hvor markedet er hett som fy, og mye av både attraktive eneboliger og rekkehus blir kuppa før visning eller går en mill over takst. on topic: Gamlebilen til @Snagg30 i 5 minutter ligger ute for salg igjen. Får så utrolig lyst på Alpina når jeg ser disse! https://www.finn.no/463754050 Jeg har kun sittet i bilen, men jeg tenker at denne kanskje har ett enda lavere kvalitetsnivå enn G60/61. Men vi her snakker mest om G60/61 fordi den er mye mer vanlig her i Norge enn denne nye X3. Du som har kjørt nye X3, hva tenker du om denne kontra G60/61? 14 timer siden, Eystein Ose skrev: https://www.finn.no/464135990 Ikke bil, men huset til en kompis. Finner en å annen godbit her om man blader gjennom bildene Det var vanvittig mye hus for pengene, selv her i Arendal så ville dette huset med sjøutsikt kostet ett sted rundt 15 mill vil jeg tro. Jeg vet ikke hva som er galt med dette området men det er sjeldent jeg har sett så mye bolig og utsikt for pengene. Hva er det som får folk til å flytte fra noe sånt som dette? Med dette garasje oppsettet
Eystein Ose Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Akkurat nå, Fredrik 90 skrev: Hva er det som får folk til å flytte fra noe sånt som dette? Med dette garasje oppsettet Han tar over barndomshjemmet, med mye større hus, garasje(ca 150kvm), tomt, naust ++ fupsaker reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå