Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Saltkjelen skrev:

Hvordan opplever folk første generasjon M57 med twinturbo? Altså 35d/3,0sd 272/286?

Ny traktor i sikte ?🙉 

286hk med trf frisering er noe helt eget, selv min x5 på 2,6 tonn drar snerken skikkelig av kakaoen🤠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

Søren meg en med lav km som nettopp er lagt ut i Sverige nå. Jeg skal jo ha noe slikt selv og har fått høre hjemme at X5 blir for svært 😕

Har ikke du tesla? Den er vell gjerne like stor i ytre mål og mindre oversiktlig?🤠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har Model 3. 1850kg, men godt lavere "center of mass" og egenvekt enn E70, ikke så gale på ytre mål da: 469x185 vs 485x193 i følge SVV

Det er forresten den jeg skal bytte ut. Kravet i heimen er trekk på alle 4, så kanskje det bare blir noe midlertidig 325ix E46 eller noe slikt. E83 er nok aktuelt, men om det blir 10 km til jobb så er det litt kjedelig med en diesel uten Webasto på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kvasi: hehe, notert. Blir nok ikke så farlig mtp. forbruk da det blir sekundær bil over korte avstander og derav bensin. Har hatt e39 2.2L med manuell og den spiste nå 1.1-1.2L per mil på småkjøringa til jobb den også. E36en med 2L M52 og automat var helt oppe i 1.4L/mil på det verste. Er noen E6x med bensin og xdrive som har duppa under 100k, så kommer til å kikke litt der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden har fått utvida bilparken sin med en AY BMW M4 i pullback-car porteføljen, i tillegg til en BMW Z4 R/C bil, offisielt BMW-lisensiert produkt. Overraskende bra detaljer på Z4’en. M4’en er for øvrig bestilt fra fabrikk med taket i Austin Yellow i stedet for karbonfiber, samt felger i skinnende sølv metallic. 
Z4’en er en M40i, til og med med M-merket på forskjermene. D1A5A251-C7BF-4F5F-B69D-04D00393150A.thumb.jpeg.2d193aa5d5e72d7b54c8fdc6626183fb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Ny traktor i sikte ?🙉 

286hk med trf frisering er noe helt eget, selv min x5 på 2,6 tonn drar snerken skikkelig av kakaoen🤠

2 timer siden, Otis skrev:

@Saltkjelen har jo tidligere sagt at han like e83, så det var en fin-fin tanke!

Ja, tenker tiden er inne for å prøve å gjøre en E83 X3 3,0d/3,0sd til noe ekstraordinært. :) 

2 timer siden, E.C. skrev:

Søren meg en med lav km som nettopp er lagt ut i Sverige nå. Jeg skal jo ha noe slikt selv og har fått høre hjemme at X5 blir for svært 😕

Hvis du ikke skal handle, vil du sende meg link? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Saltkjelen skrev:
7 timer siden, Otis skrev:

 

Ja, tenker tiden er inne for å prøve å gjøre en E83 X3 3,0d/3,0sd til noe ekstraordinært. :) 

E83 har tålt tidens tann utrolig godt,design på denne er like aktuellt og moderne i dag også ! Steller litt med en E83 selv om dagen men skulle gjerne hatt en 3liter i denne 😊 Lurer litt på montere 20’’ Hartge & senk på  denne nå (ja de sprekker men liker å leve litt on the edge)😄 

EDA6CBA8-F6B5-4EF6-B6BB-018B6E1FFBC7.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...