Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitsubishi har hatt mye kult opp gjennom årene, så litt trist å se hva de tilbyr nå 😅

Husker når jeg var liten, så hadde sønnen til ene naboen en Mitsubishi Starion, av den brede typen.
Var alltid så opphengt i den når han var på besøk 😂

mitsubishistarionesir-1.jpg

3000GT er også gromt. Siklet litt på denne når den lå til salgs på Finn for et par år siden.

_732403312.thumb.jpg.bb5b2c1579376244602a58e1b346f682.jpg

_879651996.thumb.jpg.066b1d49513b2db3170f041cc04758ed.jpg

Vingen er faktisk original 😄

Skrevet
2 timer siden, sveigis skrev:

Altså med cowboy hatt og spinnende Volvo?

CBDBBD79-DF92-499B-9C37-9006B18F46A0.thumb.jpeg.cfad907b3f526c41f109c3fd561a7132.jpeg

Er sikker på brudgommen på bildet for lengst har funnet seg en ny mann etter dette bildet ble tatt .🥳🥳

 

I gode og onde dager sies det.. snakker om å bli kasta rett ut i det 😄

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å bygge om til luftfjæring her? Jeg har litt lyst til å ha det på e3-en, men jeg er litt usikker på hvor lett det er å få noe slikt godkjent på en såpass ny bil? 

Skrevet
1 hour ago, gallay said:

Noen som har formening i hva en 2007 e61 523ia lci gått ca 130k bør ligge i pris? Er ikke m-sport, men har komfort seter, navi pro og panoramatak. 

Kjøpte en pre-lci E91 325 ix fra 2006 i fjor med tilsvarende km-stand og uten M-sport. Den har sportsratt og sportsseter, samt Hi-Fi. Den ga jeg rundt 100k for. 5-serie med litt mindre motor vil jeg tro er i prisområdet 60-100k. Avhenger av resten av utstyret og generell stand.

Skrevet
43 minutter siden, E.C. skrev:

Kjøpte en pre-lci E91 325 ix fra 2006 i fjor med tilsvarende km-stand og uten M-sport. Den har sportsratt og sportsseter, samt Hi-Fi. Den ga jeg rundt 100k for. 5-serie med litt mindre motor vil jeg tro er i prisområdet 60-100k. Avhenger av resten av utstyret og generell stand.

Takk, tar dette videre. :) 

Skrevet

@Fredrik tar det her så vi ikke sporer av. Jeg er helt enig i at Porsche Taycan er en flott bil, og en av de peneste som ruller av "normale" biler langs norske veier :) Jeg er også enig i at Audi har mye bra, jeg liker Audi, alltid gjort. Jeg synes derimot BMW har mer spennende line-up enn Audi, med noen unntak. E-Tron GT er griselekker, mens E-Tron SUV et blitt den nye Passaten som den deler med Tesla Model 3. Det kryr av begge. Det trenger ikke være negativt, det betyr vel bare at modellene leverer. Jeg har nå rattet min Tesla Model 3 Long Range i 4 måneder, testet den på noen langturer og manndomsprøven på 300 mil ble tatt en uke etter kjøp. Ser man bort fra mangel på lakk, mye plastikk, vegansk skinn(fint navn?), rar cruisecontroll og andre finurlige løsninger og ikke minst tvilsom serviceavdeling enkelte plasser så er bilen ganske så bra. Den er kvikk og morsom, god plass og mye utstyr som gjør bilen litt mer enn bil. Og alt dette til en ok pris. Så jeg skjønner hvorfor det kryr av de. Da har jeg ikke startet på ladenettverket. Hadde en feil, det var knirk i dør. Tesla tok den inn og fikset på garanti uten spørsmål. Sentry Mode aktivert under Deep Purple-konserten her for 2 uker siden virket som bare juling og den bare leverer :) 

Jeg liker derimot også i4 utrolig godt som jeg har sagt noen ganger. Og det er klasseforskjeller når jeg sammenligner. Bare det å åpne og lukke en dør er og kjennes så mye bedre i i4. Man kjenner kvaliteten. Og det sier litt. Men er det verdt dobbel pris? For noen ja, for andre nei. Jeg synes BMW har truffet skikkelig godt med i4 M50 og alt stemmer :)

2EF329A8-648F-4A1B-ABC0-4C21BDC1969C.thumb.jpeg.3430343d7f51813b4e3be761a08801f5.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...