Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)

awt
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter her en Søndag kveld! Kona dro brått til ei vennine, jeg skal jobbe i morgen..IMG_2018.thumb.jpeg.62f4b7446ecc85c0df084324dbf53036.jpeg

etter et par glass ila helgen har man gjort flere "dumme" avgjørelser.. så nå googler jeg hevesett, offroad hjul å div til Porsche Cayenne.. så får vi se om "drømmen" blir å fullføre. I følge google så har det blitt gjort så muligheten er derIMG_2017.thumb.jpeg.c5268bfb019712801472ec8584690c18.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utgangspunktet er sikkert mer sliten en hva det set ut til så da kan man kappe den opp uten dårlig samvittighet 😂👌🏻

henter den ila romjula eller rett over nyttår så får vi se hva oversskelser man finner.. men er eu ok så skal prøve og få den igjennom ny eu før vinkelsliperen startes oppIMG_2022.thumb.jpeg.7d89fdcfc080e2ad186e04a1e2eb0634.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2024 den 15.25, Snagg30 skrev:

Vinteren trenger ikke å vær kjedelig! :D vi går og mot varmere tider igjen nå. God jul til alle 🎄 IMG_5684.thumb.jpeg.7ac442591725bfc41a6c01c43f1e242f.jpeg

Har et kjapt spm her til deg @Snagg30.

Ser jo der er en voldsom akserlasjon på denne ,men hvor mye bedre går denne kontra M3en din når den blir testet likt ?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sveigis skrev:

Har et kjapt spm her til deg @Snagg30.

Ser jo der er en voldsom akserlasjon på denne ,men hvor mye bedre går denne kontra M3en din når den blir testet likt ?😊

Den er nok mye raskere på alle punkter, hvor den har bedre bremser - understell - motor effekt - bunndrag - girkasse - vekt - dekk størrelse - tyngdepunkt. 0-100km/t på rundt 3.7-3.8 hvor M3’n bruker høyt 5 sekund et eller annet. Porscha har et grep ut av svinger jeg ikke har vært borti før, selv med vinterdekk er det helt utrolig hva den klarer. Men jeg forventer en del raskere runde tider med Porscha ja det er helt sikkert :) 

Men på ren kjøreglede vil jeg si de scorer like høyt, M3’n er et unikum med manuell girkasse og et karbon innsug som nesten skriker like høyt som en GT3. Også har man ei knall gul 911 på andre siden som igjen heller aldri blir feil med nydelig eksos lyd og lynkjapp girkasse og et «stuk» gamle damer snur seg etter. Men er meget glad vi falt på å beholde M3’n, kommer litt oppdateringer snart :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for grundig svar her og visste vel egentlig mye av det da Porsche er liksom en annen liga😊

Grunn til at jeg lurte her var at jeg var med en bekjent i høst med e46 M3 og jeg ble imponert over hvor bra den gikk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...