Ingvaldsen Skrevet Søndag kl. 21:20 Skrevet Søndag kl. 21:20 Kleinanzeigen.de mr.pingu og Espen.st reagerte på dette 2
Rune-K Skrevet Søndag kl. 21:36 Skrevet Søndag kl. 21:36 11 timer siden, *MrB* skrev: Det der virker å være et kapittel for seg. Svigerinne fikk bommen på E6 i frontruten pga at lyset visstnok var nedsnødd og ikke synlig. Frontrute knuste, og ene a-stolpen fikk seg også en karamell. Bilberger kjørte bilen til nærmeste verksted, men pga A-stolpen var det ikke bare en vanlig frontrutejobb. De hadde derfor ikke tid før om lenge, og dermed ble bilen stående. Nå skal den videre til Møller, da de har kapasitet, men forsikringsselskapet bryr seg ikke om det. De har jo dekket frakt til verksted…. Jeg har ikke direktedialog med de, men hadde nok hevet stemmen. Burde da kunne flyttet den for nye 500-800kr i egenandel, om ikke annet. Den skal jo bare flyttes et par mil 🤷🏻 I morgen er det mandag, så vi får se hva som kommer ut av det da. Men har du hørt med et bergingsfirma hvor mye de skal ha? Hvis det ikke må taes på timen så hender det at de kan ta det som returfrakt, som oftest så kjører de jo tomt tilbake når de har levert en bil på verkstedet.
*MrB* Skrevet i går, 10:21 Skrevet i går, 10:21 12 hours ago, Rune-K said: Men har du hørt med et bergingsfirma hvor mye de skal ha? Hvis det ikke må taes på timen så hender det at de kan ta det som returfrakt, som oftest så kjører de jo tomt tilbake når de har levert en bil på verkstedet. Oppunder 8000,- skulle visstnok Viking ha for dette når man ringer de som privatperson. Det er jo bare en annen måte å si nei på. Det koker nok ned til at Møller ordner det for deres priser om ikke forsikringsselskapet ombestemmer seg. (Gjør de ikke det blir de "namedroppet" i tråden her). Otis reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet i går, 14:07 Skrevet i går, 14:07 3 timer siden, *MrB* skrev: Oppunder 8000,- skulle visstnok Viking ha for dette når man ringer de som privatperson. Det er jo bare en annen måte å si nei på. Det koker nok ned til at Møller ordner det for deres priser om ikke forsikringsselskapet ombestemmer seg. (Gjør de ikke det blir de "namedroppet" i tråden her). Det er jo bare en helt latterlig pris. Nå er det sikkert 15 år siden jeg trengte tjenestene deres men da betalte jeg ca. 1500 kroner.
*MrB* Skrevet i går, 15:49 Skrevet i går, 15:49 Ja. Latterlig et ordet. Nå ble det en ordning på transporten til slutt. Men ikke takket være forsikringsselskapet. Så tenk deg om to ganger før du handler hos Fremtind. uglefossen, papertiger, Otis og 5 andre reagerte på dette 8
Fredrik Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Jeg vet ikke om denne videoen er postet tidligere, men jeg kan huske da Alpina E36 B8 4.6 kom på midten av 90-tallet og det var definitivt bilen du ville ha (dog totalt kun 221 stk. bygget). En V8 motor på 4,6 liter og 333 Hk samt 470 Nm var ikke til å kimse av den gangen og montert i den lille E36 modellen var den gigantisk. Motoren definerte bilen selv om den var knapt så effektiv som den nesten like sterke S50B32 motoren i M3 modellen. E36 B8 4.6 hadde imidlertid en topphastighet på over 280 Km/t og dette var veldig viktig på 90-tallet. Marius2002, fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 1 time siden, Fredrik skrev: Jeg vet ikke om denne videoen er postet tidligere, men jeg kan huske da Alpina E36 B8 4.6 kom på midten av 90-tallet og det var definitivt bilen du ville ha (dog totalt kun 221 stk. bygget). En V8 motor på 4,6 liter og 333 Hk samt 470 Nm var ikke til å kimse av den gangen og montert i den lille E36 modellen var den gigantisk. Motoren definerte bilen selv om den var knapt så effektiv som den nesten like sterke S50B32 motoren i M3 modellen. E36 B8 4.6 hadde imidlertid en topphastighet på over 280 Km/t og dette var veldig viktig på 90-tallet. Bayersk muskelbil dette her 😎 E36 er kanskje en av de minst attraktive eldre BMW modellene i min bok, har aldri vært noe fan av modellen. Men akkurat Alpina B8 4,6 synes jeg er umåtelig tøff, en helt unik bil for sin tid. Den fikk litt kritikk fra bilpressen for å være litt fremtung, og på bane så klarte den ikke helt å matche M3 3,2. For bare få år siden kunne man plukke opp en slik i Sverige for 120 000,-. Så fikk amerikanerne øynene opp for disse (ble aldri solgt i USA) og de har siden støvsugd markedet for disse bilene og drevet prisen opp i over 40 000,- EUR på kort tid. fupsaker og Fredrik reagerte på dette 2
E.C. Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Hardt å kjøre buss i Oslo, trenger ikke være glatt før de setter seg fast papertiger, Daniel., Ampera og 10 andre reagerte på dette 13
Fredrik 90 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 44 minutter siden, E.C. skrev: Hardt å kjøre buss i Oslo, trenger ikke være glatt før de setter seg fast Hadde det ikke vært for at bilene på bildet er ekte modeller så hadde jeg trodd dette var ett AI generert bilde 😂😂 Kjørte litt i Oslo i helgen, jeg er så innmari glad jeg ikke bor i den byen der. Elendig trafikk, det er veiarbeid og ulogiske gatelayouter over alt…store deler av byen er jo en byggeplass. Elendige sjåfører, jeg har kjørt mye i verdens forskjellige storbyer og i Oslo får man bare ikke til effektiv trafikk avvikling som kreves i hektisk bytrafikk. Drosjer og foodora bud i vrakbiler er de værste. Og elendig kvalitet på veidekket OVER ALT!! Oslo må være den eneste byen i Europa hvor de rikeste nabolagene har like dårlig asfaltdekke som de fattigste delene av byen. Blir vel sånn i en by styrt av sosialister og grønne kommunister de siste ti årene. ahj, Fredrik og Ron Jeremy reagerte på dette 3
ehaugsnes Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Du veit e65’n er en luksuriøs bil når du skal selge interiøret på finn.no og finn’s AI-assistent prøver og fylle ut annonsen selv…😂 papertiger, mr.pingu, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 1 5
Orjan Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 17 timer siden, Fredrik 90 skrev: For bare få år siden kunne man plukke opp en slik i Sverige for 120 000,-. Så fikk amerikanerne øynene opp for disse (ble aldri solgt i USA) og de har siden støvsugd markedet for disse bilene og drevet prisen opp i over 40 000,- EUR på kort tid. Må nok et godt stykke over €40 000 nå - billigste B8 på nett nå er €79 000. Ligger en cab ute til €147 900 😲 I Norge er det 5 av disse, 1 coupé og resten sedan. Sedan #036 ligger til slags her; Gulbrandsen Bil AS Jeg har vært så heldig å få noen mil i en sånn, og sammenlignet med den B3'n jeg hadde, så er B8'n selvsagt mye sterkere og raskere, men den kjennes tyngre ut og er mer upresis/mindre kontant i fjæring og styring enn de 6-sylindrede bilene. Men jeg kunne godt hatt en B8 i garasjen Fredrik, ///M-ini95, Ron Jeremy og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Jeg hadde heller ikke sagt nei takk til en B8 4.6. E36 har i det hele tatt vokst på meg de siste årene. Jeg var ganske lei av modellen da jeg solgte vår 1997 E36 323i sedan i 2002. Den levde ikke helt opp til forventningene kvalitetsmessig. Motoren var imidlertid veldig deilig, men litt for tørst etter min smak i datidens danske motorveihastigheter (150 Km/t). Det ble en mer økonomisk 2003 E46 318d Touring neste gang som vi hadde i 10 år og hele 340000 selvkjørte kilometer. Tilbake til E36 så synes jeg i dag at designet har eldes veldig fint. Den ser ut som en liten E38 og det er en god ting. Kanskje mer enn E46 som eksteriørmessig på den samme måten ikke ligner like mye på en annen modell. Jeg synes at E36 ser veldig klassisk BMW ut, men den skal selvfølgelig være helt original og helst med en rekkesekser. De er imidlertid vanskelige å finne i god stand i dag. Endret 4 timer siden av Fredrik Orjan reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå