awt Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Har jo funnet ut hvorfor dette motorsporthotellet til Einemo ligger i Lærdal, politet der kjører jo bare ID.4. 😛 Jeg er for øvrig litt imponert av denne bilen som er å finne i en eller annen Netflix-serie fruen ser på. Imola-rød(?) pre-facelift e60 er alt annet enn vanlig. Den har vært med i flere sesonger nå og kjøres av en av hovedpersonene. Orjan reagerte på dette 1
Dusy Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) Det er det første jeg sa til min samboer også: «det her er bare jug, politiet kjører da ikke Id4» 😂 Men den 911en til han rikingen er vel også Einemo sin? Serien var forøvrig helt ok selv om plottet var bra. Endret 14 timer siden av Dusy
papertiger Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 1 hour ago, awt said: Har jo funnet ut hvorfor dette motorsporthotellet til Einemo ligger i Lærdal, politet der kjører jo bare ID.4. 😛 Jeg er for øvrig litt imponert av denne bilen som er å finne i en eller annen Netflix-serie fruen ser på. Imola-rød(?) pre-facelift e60 er alt annet enn vanlig. Den har vært med i flere sesonger nå og kjøres av en av hovedpersonene. Du skriver som om du ikke vet hva dette er. Du vet at dette er Virgin River, og E60’en har vært fast følger siden første episode - kjørt av hovedpersonen selv, Mel, gjennom alle 7 sesongene. Bilen i seg selv, samt Triumph Bonnevillene til Brady er selvsagt ene og alene grunnen til at jeg følger med på denne serien. Lars89, laffe, Eystein Ose og 2 andre reagerte på dette 5
Daniel. Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 1 time siden, awt skrev: Har jo funnet ut hvorfor dette motorsporthotellet til Einemo ligger i Lærdal, politet der kjører jo bare ID.4. 😛 Jeg er for øvrig litt imponert av denne bilen som er å finne i en eller annen Netflix-serie fruen ser på. Imola-rød(?) pre-facelift e60 er alt annet enn vanlig. Den har vært med i flere sesonger nå og kjøres av en av hovedpersonene. Er vel foliert dessverre 😅
GtiGtr Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) 3 timer siden, Dusy skrev: Det er det første jeg sa til min samboer også: «det her er bare jug, politiet kjører da ikke Id4» 😂 Men den 911en til han rikingen er vel også Einemo sin? Serien var forøvrig helt ok selv om plottet var bra. Einemo sin 911. "Sogn hotel" som ekteparet driv ligg forresten egentlig i Balestrand, og ikkje i Lærdal som mykje av det andre er filma i. Likte også at Patruljen frå Førde var på plass etter 10 min, når det er 1,5 time fra Lærdal til Førde 😛 Endret 11 timer siden av GtiGtr papertiger, Orjan og Snagg30 reagerte på dette 3
awt Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 10 timer siden, papertiger skrev: Du skriver som om du ikke vet hva dette er. Du vet at dette er Virgin River, og E60’en har vært fast følger siden første episode - kjørt av hovedpersonen selv, Mel, gjennom alle 7 sesongene. Bilen i seg selv, samt Triumph Bonnevillene til Brady er selvsagt ene og alene grunnen til at jeg følger med på denne serien. Haha. Beklager, men dette kan du tydeligvis myyyyyye bedre enn meg. Jeg visste navnet på serien, men alt annet, inkludert Triumphene er faktisk helt ukjent for meg. 🙃 10 timer siden, Daniel. skrev: Er vel foliert dessverre 😅 Blæ, det har jeg ikke fått med meg. Hadde håpet det var en ekte enhjørning. 😬 papertiger reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå