awt Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Har jo funnet ut hvorfor dette motorsporthotellet til Einemo ligger i Lærdal, politet der kjører jo bare ID.4. 😛 Jeg er for øvrig litt imponert av denne bilen som er å finne i en eller annen Netflix-serie fruen ser på. Imola-rød(?) pre-facelift e60 er alt annet enn vanlig. Den har vært med i flere sesonger nå og kjøres av en av hovedpersonene.
Dusy Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Det er det første jeg sa til min samboer også: «det her er bare jug, politiet kjører da ikke Id4» 😂 Men den 911en til han rikingen er vel også Einemo sin? Serien var forøvrig helt ok selv om plottet var bra. Endret 1 time siden av Dusy
papertiger Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden 1 hour ago, awt said: Har jo funnet ut hvorfor dette motorsporthotellet til Einemo ligger i Lærdal, politet der kjører jo bare ID.4. 😛 Jeg er for øvrig litt imponert av denne bilen som er å finne i en eller annen Netflix-serie fruen ser på. Imola-rød(?) pre-facelift e60 er alt annet enn vanlig. Den har vært med i flere sesonger nå og kjøres av en av hovedpersonene. Du skriver som om du ikke vet hva dette er. Du vet at dette er Virgin River, og E60’en har vært fast følger siden første episode - kjørt av hovedpersonen selv, Mel, gjennom alle 7 sesongene. Bilen i seg selv, samt Triumph Bonnevillene til Brady er selvsagt ene og alene grunnen til at jeg følger med på denne serien.
Daniel. Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden 1 time siden, awt skrev: Har jo funnet ut hvorfor dette motorsporthotellet til Einemo ligger i Lærdal, politet der kjører jo bare ID.4. 😛 Jeg er for øvrig litt imponert av denne bilen som er å finne i en eller annen Netflix-serie fruen ser på. Imola-rød(?) pre-facelift e60 er alt annet enn vanlig. Den har vært med i flere sesonger nå og kjøres av en av hovedpersonene. Er vel foliert dessverre 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå