Snagg30 Skrevet Mandag kl. 07:15 Skrevet Mandag kl. 07:15 Får ikke til vin decoder. Noen som kan sjekke om dette er en 64ah eller 94ah? WBY1Z21030V609525
Marius2002 Skrevet Mandag kl. 07:27 Skrevet Mandag kl. 07:27 (endret) 18 minutter siden, Snagg30 skrev: Får ikke til vin decoder. Noen som kan sjekke om dette er en 64ah eller 94ah? WBY1Z21030V609525 60Ah dette. 60Ah - 18,8kWh 94Ah - 33 kWh 120Ah 42,2 kWh Endret Mandag kl. 07:33 av Marius2002 60 Ah - ikke 64 :)
Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 07:30 Skrevet Mandag kl. 07:30 Jepp, 60Ah. i3 94Ah hadde SOP 07/2016, denne er produsert 01/2016.
Marius2002 Skrevet Mandag kl. 07:47 Skrevet Mandag kl. 07:47 (endret) @papertiger Ja, jeg likte G21 330e og benplassen var ok. Jeg satt godt baki der, men det skorter på bredden. Derfor er både X3 og 5-serie bedre slikt sett. Ungene vokser til og mer folk og mer utstyr skal (dessverre eller heldigvis?) være med. Jeg innser den blir for liten. Selv om G21 er en kjøreglad og god bil. Start/Stop kan vel skrus av? Samtidig kan man kanskje lage en Sport Individual til når man ikke kjører elektrisk? Regner med både G01, G21 og G31 kan lage Sport Individual. Jeg tror det er nøkkelen til å dra vogn med hybrid. Jeg er helt med på det du skriver. Jeg hadde egentlig sett for meg G01, men du har gode poeng. Alt vil vel virke "gammeldags" kontra Teslaen. Men det spørs jo hvordan man vinkler dette. Sålenge jeg har Spotify og en oppegående navigasjon så er mye gjort. Dra med klimatisering også her så er jeg fornøyd. Da veier kvalitet og kjøreglede opp for eventuelt resten. Jeg får fortsette å se litt, hvis det ikke blir noe av noe denne runden så skal jeg leve fint med det og heller komme sterkere tilbake neste runde. Endret Mandag kl. 07:49 av Marius2002
mcbanan Skrevet Mandag kl. 09:19 Skrevet Mandag kl. 09:19 @Marius2002 Eg har gått fra Tesla til G01/G08 og er veldig nøgd med det byttet For å få Sport individual og Eco pro individual må ein ha "M adaptive suspension" ut over vanlig adaptiv som kun gir deg eco pro, comfort og sport. Det er kun software forskjeller, så kan kodes inn dersom den aktuelle bilen ikkje har det. Forbehold om at det er slik på Ix3 ihvertfall, ikkje sikker på om det gjeld alle X3. Eg syns ikkje bilen er gammeldags i forhold til Teslaen, tvert om har eg blitt overraska over kor mykje funksjonar den har og kor godt dei fungerer. På Tesla er det jo gjerne sånn at funksjonane ikkje fungerer så veldig bra. Og hvis dei gjer det, så blir det endra i neste software update F.eks adaptive cruise er jo ein heilt anna verden enn det tullet til Tesla. Og regnsensor som faktisk fungerar! I tillegg er det jo Carplay/Android auto som fungerer heilt topp. Å måtte ta opp mobilen til dørhåndtaket for å åpne er litt tungvindt når ein er vant med å sleppe det, så eg har vent meg tilbake til å ha fysisk nøkkel i lomma. Startknappen er lett å gløyme, men det går seg til Den største forskjellen er nok kor solid alt føles. Dører, interiør, bagasjerom osv. Føles som om det faktisk er bygd for å vare ei stund, der Teslaen var meir eingongs first price. laffe, Makky123, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå