Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Kan vi si.. gratulerer? :D 

Jeg håper veldig snart! Har lagt inn bud tross de ga inntrykk for at de aldri kom til å rikke seg på pris, men etter det var sagt ble det og sagt av oss begge den er tung solgt og en bil hvor rette kjøper må dukke opp. Bilen har lagt i 2 måneder så får håpe de tar hintet 

var noen ordentlig herlige detaljer på bilen som jeg håper jeg får gleden av å vise frem! 

Skrevet
41 minutter siden, Snagg30 skrev:

@Saltkjelen se der ja! Mange takk. 

jeg var og besiktet bilen tidligere i dag og ble positivt overrasket, karosseriet fungerer mye bedre en 5-serie GT. synes og plassen var meget god, jeg er en av 184 og stilt inn setet foran for dette. IMG_5881.thumb.jpeg.7db052774d22387be3f0ef04eb6da6cd.jpegIMG_5892.thumb.jpeg.57a988e4b344f82e677a349795f88539.jpeg

Med andre ord er det vesentlig mer fotplass enn vanlig sjuer ?

Skrevet
26 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Med andre ord er det vesentlig mer fotplass enn vanlig sjuer ?

Trodde de var like lang men kan ikke huske at det var så god plass der, har mer ben plass i denne en cayenna og den er jo gigantisk. Selv bagasjerommet var romslig IMG_5898.thumb.jpeg.dc45b2db88b47b1afd82128f1bfb7a76.jpeg

Skrevet

Fått med en i4 m50 på lån i helga. Har så vidt prøvekjørt en, men det var tilbake i 2022. Gode biler, og jeg liker å sette meg ned i bilen, så perfekt sånn sett. Uvanlig med alt av vibrasjoner og lyder pga sikkerhetssystemer. Hadde kanskje trodd den skulle være bittelitt bedre lydisolert, men tok en tur med kia ev3 til en kamerat i dag, og da fikk jeg erfare hvor dårlig bil det er kontra i4. Natt og dag forskjell på hvordan de to bilene håndterer støy og ujevn vei. Kia er og forblir ett redskap fra A til B, uten sjel.

han selger forøvrig kia, og kunne ikke fatte å begripe hvorfor ev6 gt ble solgt i det hele tatt. Spesielt mtp prisene på dem kontra i4.

I følge annonsen på Finn som bilia har ute er dette en fire red. Personlig ingen vinner for meg. Jeg kan ikke noe om forbruk, men dere kan jo tenke dere kjøremønsteret til en som skal prøvekjøre sprek bil for førstegang på veldig lenge. Ligger på rundt 17,7 nå. Tror ikke det er så ille ?

blir brutalt med m60 senere i år😅.

IMG_4072.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...