Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, ehaugsnes skrev:

Noen som blir med til england?

kan få kjøre e65 dit, jeg vil sitte baki og swipe tinder til vi kommer frem😀

En god kompis (og forsovidt en felles en) swipet høyre hele Gudbrandsdalen med Tinder-tommelen for en del år siden. Jeg spurte om han ikke skulle se på bildene en gang. "Alle he ei fine venninde" kom kjapt tilbake

Skrevet
52 minutes ago, papertiger said:

@Fredrik det er mange av verdens store byer som sliter med rus på høylys dag. Jeg la merke til det samme når jeg var på Stord for noen uker siden.

At folk ruser seg i parker er ikke noe nytt. Folk ruset seg i slottsparken i Oslo også for 40-50 år siden. Det nye er mengden av folk som gjør det og at man i f.eks Berlin ser prostituerte på arbeide bak annenhver større busk. Slikt er ikke noe hyggelig hvis man f.eks skal krysse Volkspark Humboldthain for å se ruinene av WW2 flaktårnet på toppen av parken.

Eller hvis man ikke kan komme frem på fortauet under broene nærmere sentrum av Berlin der togene og T-banen går for uteliggere som har bygget provisoriske boliger der. Barn har de også. 

Myndighetene bør kunne hjelpe disse menneskene bedre synes jeg, men jeg antar at mengden av mennesker er overveldende.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...